رئیس کل دادگستری استان کرمان از صدور کیفرخواست پرونده قتل عام هولناک خانوادگی در شهرستان فهرج خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۸۰
کیفرخواست عامل قتل عام خانوادگی در کرمان صادر شد

به گزارش جام جم آنلاین، یدالله موحد در گفت‌وگو با میزان از صدور کیفرخواست پرونده قتل عام هولناک خانوادگی در شهرستان فهرج خبر داد.

وی در تشریح آخرین جزئیات پرونده حادثه تلخ روستای جهان آباد شهرستان فهرج، اظهار کرد: پرونده پس از صدور قرار جلب به دادرسی با موافقت دادستان کرمان همراه با کیفر خواست جهت تعیین مجازات به شعبه اول دادگاه کیفری یک مرکز استان کرمان ارسال شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان اعلام کرد: متهم (ش.ن) در ساعت 10:46صبح 5دی ماه به اتهام 10 فقره قتل عمدی و چهار فقره ایراد صدمه بدنی عمدی با اسلحه کلاشینکف در شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.

موحد افزود: بلافاصله با دستگیری متهم متواری، نامبرده در دادسرای عمومی و انقلاب ایرانشهر تفهیم اتهام گردید که در همان اظهارات اولیه قتل عمد را قبول نموده است و سپس متهم تحت الحفظ به کرمان اعزام شد.

وی گفت: نیابت اولیه توسط رئیس حوزه قضایی فهرج به جانشینی بازپرس به کرمان ارسال و متهم مورد بازجویی قرار می گیرد که اتهام قتل عمد و ایراد صدمه بدنی عمدی و حمل و نگهداری سلاح به وی تفهیم و اتهامات را قبول می‌نماید.

این مقام ارشد قضایی استان کرمان افزود: متهم جهت رسیدگی سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی که نتیجه کمیسیون اشعار می‌دارد که علائمی دال بر اختلال روانپزشکی در نامبرده مشاهده نگردید.

وی در پایان اعلام کرد: پرونده پس از صدور قرار جلب به دادرسی با موافقت دادستان کرمان همراه با کیفر خواست جهت تعیین مجازات به شعبه اول دادگاه کیفری یک مرکز استان کرمان ارسال شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها