مرسدس بنز E400 کوپه تلفیق تجمل و سرعت +عکس

مرسدس بنز این سلطان آلمانی خودروهای لوکس و تجملی نزدیک بیش از نیم قرن است که خودروهای لوکس کوپه می سازد.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۴۰
مرسدس بنز E400 کوپه تلفیق تجمل و سرعت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، کوپه ها عموما خودروهای سقف دار اسپرتی هستند که دارای دو در بدون کلاف در قسمت جلوی خودرو هستند و معمولا فاقد ستون B می باشند.

این خودروها در زمره 2 صندلی ها قرار می گیرند ، اما در این سگمنت خودروهای 2+2 بسیاری نیز وجود دارد. 2+2 ها به آن‌هایی اطلاق می گردد که علاوه بر دو صندلی جلویی برای راننده و سرنشین دارای صندلی بسیار کوچکی در قسمت عقب هستند که تنها برای حمل کودک خردسال یا حیوانات خانگی مناسب است. البته امروزه با تکامل و گسترش پلتفرم خودروها ، فضای صندلی عقب هم مانند خودروهای سدان ، کامل و جادار است.

در قرون گذشته فرانسویان به کالسکه‌هایی که در آنها جای مسافران با جای راننده فرق می‌کرد که مسافران در مکانی بسته و راننده در مکانی باز قرار می‌گرفتند، کوپه می‌گفتند.

از دهه 50 میلادی که بتدریج تولید کوپه ها در دنیا رواج بیشتری پیدا کرد مرسدس بنز هم این سگمنت خودرویی را در سبد محصولات خویش قرار داد.

مرسدس بنز جدید کوپه E400 از یک پیشرانه شش سیلندر توئین توربو 3 لیتری با 24 سوپاپ بهره می برد که 330 اسب بخار توان تولیدی آن است و نیروی تولید شده توسط این پیشرانه از طریق یک جعبه دنده 9 سرعته خودکار و دیفرانسیل هوشمند به تمام چرخ ها انتقال می یابد و می تواند در 5.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 60 مایل در ساعت برسد.

قرار است این خودرو از تابستان 2017 به دوستداران خودروهای مرسدس بنز عرضه شود و بهای آن بسته به قابلیت های سفارش شده توسط مشتری از 56 هزار دلار آغاز و قابل تغییر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
مش قربون
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
۰
۰
جیگرتو بخورم !!!
محمدتبریزی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
۰
۰
حضرت عباسی پراید ما خوبه یا این لگن؟
داود
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
این لگن
ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
۰
۰
رویامه یه عكس بگیرم باهاش پدر پول بسوزد
seyed
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
۰
۰
لذت واقعی رانندگی با پراید .......واقعا بعضی وقت ها فكر می كنم میبینم ما ارابه چهار چرخ سوار میشیم .هه

نیازمندی ها