تردد تریلرها در محور تراز کماکان ممنوع است

محدودیت های ترافیکی آخر هفته

تردد کامیون در جاده هراز ممنوع شد

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای منتهی به شمال

تردد‌ تریلرها در جاده هراز کماکان ممنوع است، همچنین تردد‌ کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی، از ساعت ۸ تا ۲۲ امروز و فردا در این محور ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۱۴
اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای منتهی به شمال

‌به گزارش جام جم آنلاین از فارس، بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار بر‌خط‌ ‌در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.

با توجه به بارش برف در استان‌های سردسیر، به رانندگان محورهای کوهستانی توصیه می‌شود، حتماً خودرو خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

کل تردد ثبت‌ شده در شبانه‌روز گذشته‌ براساس‌ اطلاعات‌‌‌‌ 1830 دستگاه تردد‌شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 6.4 درصد افزایش‌ نشان می‌دهد، در این مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 19 درصد‌، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 ‌صبح صورت پذیرفته که هموطنان‌ با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

پرترددترین جاده‌های کشور

آزادراه کرج-تهران، آزادراه تهران-کرج‌، آزادراه ‌‌کرج‌-قزوین، آزادراه ‌قزوین‌-کرج، ‌آزادراه‌ ‌‌‌تهران-قم‌‌‌، ‌‌آزادراه ‌قم-تهران‌‌، ‌مسیر پاکدشت-تهران‌ و تهران-پاکدشت،‌ محور تهران-شهریار و شهریار-تهران‌‌‌‌ و محور ساوه-تهران و تهران-ساوه و مسیر کرج-ماهدشت‌ و محور جاجرود-تهران در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند‌.‌‌‌‌‌‌‌‌

​محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها تا روز ‌شنبه 21 اسفند‌

‌تردد موتورسیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه 18 اسفند الی ساعت 06:00 روز شنبه 21 اسفند از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است؛ تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 الی 23:00 روز جمعه 20 اسفند از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18:00 الی 23:00 روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

در محور هراز‌ تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد‌ کامیون‌ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 الی 22:00 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد‌ تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 12:00 الی 22:00 روز جمعه هفته جاری از تهران به قائم‌شهر و بالعکس‌ ممنوع است.

مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها