پرونده قتل زن 40 ساله در یکی از محله‌های مشیریه تهران، پس از یک ماه با دستگیری مردی به عنوان مظنون وارد مرحله‌ای تازه شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۶۵
سرنخ جدید در پرونده قتل زن جوان

به گزارش جام‌جم، اوایل بهمن امسال مردی با پلیس تماس گرفت و از کشف جسد همسر 40 ساله‌اش در یکی از محله‌های مشیریه تهران خبر داد. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند جسداین زن با دست و پای بسته و روسری‌ای که به دور گردنش گره خورده بود، در یکی از اتاق‌های خانه افتاده است.

با گزارش موضوع به کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم بررسی صحنه جرم در آنجا حاضر شدند. بررسی‌‌های اولیه نشان می‌داد زن جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده اما وسایلی از خانه سرقت نشده و احتمال این که او قربانی انتقامی کور شده باشد، قوت گرفت .

همزمان با تشکیل پرونده قضایی دردادسرای جنایی تهران، تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از این قتل آغاز شد.

در این مرحله شوهر مقتول برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و به افسر تحقیق گفت: من در محل کارم بودم. زمانی که به خانه بازگشتم متوجه شدم همسرم به قتل رسیده و دست و پا بسته در اتاق افتاده است. بشدت شوکه شده بودم و نمی‌دانستم باید چه کنم. فریاد زدم و به خانه همسایه‌ها رفتم و از آنها کمک خواستم. من و همسرم اختلاف و درگیری نداشتیم. نمی‌دانم چه کسی او را کشته است.

جست‌وجوها برای یافتن عامل یا عاملان احتمالی این جنایت ادامه داشت تا این که با گذشت یک ماه، ردپای مردی جوان در این پرونده به‌دست آمد که با مقتول آشنایی قدیمی داشته است. این مرد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و چند روز پیش بازداشت شد. او دیروز برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و در جریان تحقیقات قضایی مدعی شد با مقتول آشنایی قدیمی داشته اما مدتی بوده که از وی خبری نداشته و زمان دستگیری متوجه شده این زن به قتل رسیده است. با توجه به اظهارات ضد و نقیض این متهم، او با دستور قضایی بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا معمای قتل زن 40 ساله فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها