به دلیل بارش برف، برودت هوا، سرما و یخبندان مدارس برخی از نقاط کشور روز چهارشنبه 27 بهمن تعطیل اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۱۹
مدارسی که روز چهارشنبه تعطیل است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس در برخی مناطق این استان به دلیل بارش باران و آبگرفتگی معابر طی فردا خبر داد.

امید سلاجقه گفت: فردا چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه مدارس شهرستان عنبرآباد در تمام دوره های تحصیلی و مراکز پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان رابر به دلیل بارش باران و آبگرفتگی سطح معابر تعطیل است.

وی ادامه داد: همچنین مدارس روستایی شهرستان رابر در تمام دوره های تحصیلی تعطیل است.

رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمامی دوره های تحصیلی مدارس فاریاب و بافت هم فردا تعطیل است.

مدارس برخی شهرهای آذربایجان غربی تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف، یخبندان و برودت هوا تعدادی مدارس استان در سری صبح روزچهارشنبه ۲۷ بهمن تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است، با توجه به بارش برف، یخبندان، برودت هوا و لغزندگی جاده ها در برخی مناطق استان؛ چهارشنبه ۲۷بهمن، مدارس برخی مناطق استان در نوبت صبح به این شرح تعطیل اعلام می شود:

سیلوانا و صومای برادوست: تمامی مقاطع تحصیلی- تعطیل

پیرانشهر: تمامی مقاطع تحصیلی- تعطیل

سردشت: مقطع ابتدایی با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

همچنین در دو روز گذشته بارش برف مدارس برخی مناطق استان در سری صبح و بعد از ظهر را تعطیل کرده بود.

بر اساس اعلام هواشناسی آذربایجان غربی بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی است.

برخی مدارس فارس در نوبت صبح چهارشنبه تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس گفت: مدارس پیش دبستانی و دبستان دردوشهرستان جهرم و زرین دشت در نوبت صبح روزچهارشنبه ۲۷ بهمن تعطیل شد.

حمیدرضا شعبانی با اعلام این خبرافزود: با توجه به بارندگی اخیر و باتوجه به درخواست مدیران آموزش و پرورش و فرمانداران شهرستانهای زرین دشت و جهرم و تصویب واعلام ستاد مدیریت بحران استان مدارس پیش دبستانی و دبستان در این دو شهرستان در نوبت صبح روز چهارشنبه ۲۷بهمن تعطیل شد.

شعبانی گفت: این اطلاعیه تا ساعت ۲۱ امشب صادر شده و در صورت احتمال تعطیلی مدارس در سایر شهرستانها در روز چهارشنبه ۲۷ بهمن سریعا به اطلاع هم استانی ها رسانده خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: هم استانی های عزیزاخبار موثق در خصوص تعطیلی مدارس و لغو امتحانات را صرفا از طریق سایت اداره کل آموزش وپرورش فارس به دنبال کنند.

مدارس شهرهای بیله سوار و جعفرآباد تعطیل شد
به دلیل برودت هوا و بارش برف مدارس شهرهای بیله سوار و جعفرآباد در روز چهارشنبه ۲۷ بهمن‌ماه تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آموزش‌وپرورش اردبیل با تداوم بارش برف و برودت هوا مدارس دو شهر اردبیل برای پنجمین روز متوالی تعطیل اعلام شد.

بر اساس این اطلاعیه مدارس سری صبح شهرهای بیله سوار و جعفرآباد در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در روز چهارشنبه تعطیل اعلام شده است.

بارش برف برخی از مدارس آذربایجان شرقی رادر روز چهارشنبه تعطیل کرد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: بارش برف برخی از مدارس استان را در روز چهارشنبه تعطیل کرد.

جعفر پاشایی اظهار داشت: با توجه به بارش برف و برودت هوا، یخبندان و مسدود بودن راه ها فردا چهارشنبه در شیفت قبل و بعد از ظهر مدارس تمام مقاطع تحصیلی بخش سراجو شهرستان مراغه تعطیل است ولی مدارس بخش مرکزی مراغه دایر خواهد بود.

وی ادامه داد: مدارس مقطع پیش دبستانی واستثنایی مناطق شهری و تمام مدارس مناطق روستایی شهرستان چاراویماق تعطیل اعلام می شود. مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم مناطق شهری با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد .

پاشایی ادامه داد: تمام مدارس مناطق شهری و روستائی بخش نظرکهریز نیز فردا چهارشنبه تعطیل اعلام می شود.

برخی مدارس کردستان در نوبت صبح روز چهارشنبه تعطیل شد

اداره کل آموزش و پرورش کردستان درخصوص تعطیلی مدارس استان در نوبت صبح روز چهارشنبه 27 بهمن اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل بارش شدید برف، لغزندگی معابر و برودت هوا، روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ۹۵ کلیه مدارس سطح شهر و روستایی شهرستان‌های مریوان، سروآباد و دیواندره در نوبت صبح تعطیل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها