به گزارش جام جم آنلاین ، هوندا با رونمایی از این مدل، درواقع نسل دهم خودروهای سری سیویک را که رقیبی برای فولکسواگن گلف GTI به شمار می آید تکمیل کرده است.
این خودروی چابک که در واقع سریعترین خودروی هوندا سیویکی است که تا کنون به بازار آمده است به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با گشتاور بالا مجهز شده که نیروی تولید شده را با استفاده از یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و دیفرانسیل هوشمند به چرخ ها منتقل می کند.
هوندا در این مدل دست به بلندپروازی فوقالعادهای زده که از جمله آنها می توان به دیفرانسیل لغزش محدود، سیستم تنظیم تعلیق خودرو ، کمک فنر و دامپر فعال و فرمان مستقیم تطبیقی اشاره داشت که البته بسیاری از این قابلیت ها برای اولین بار ارائه شده است.
البته این مدل فقط یک نمونه اولیه است و باید منتظر نشست و دید نمونه نهایی که از اول 2017 راهی بازار میشود از چه شکل و شمایلی برخوردار خواهد بود و آیا میتواند آنطور که باید رانندگان را هیجان زده کند؟
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد