مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) 17 آبان ماه سالروز میلاد باسعادت امام موسی کاظم(ع) را زمان اعلام فراخوان پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۳۱۱۲
پانزدهمین جشنواره امام رضا 17 آبان کلید می خورد

به گزارش جام جم آنلاین، سید جواد جعفری در پاسخ به سوال خبرنگار واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)،درباره زمان انتشار فراخوان پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، گفت: 17 آبان ماه95 همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام موسی کاظم(ع) پدربزرگوار امام هشتم(ع)، فراخوان این جشنواره در سطح ملی و بین المللی به سه زبان فارسی،عربی و انگلیسی منتشر و جزییات آن در این روز در نشستی با حضور اصحاب رسانه اعلام خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، ادامه داد: فراخوان هر یک از برنامه‌های موضوعی جشنواره امام رضا(ع) از سوی مسئولان ذی ربط در 31 استان کشور و دستگاه‌های مرتبط منتشر می‌شود که علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌ها می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی سه زبانه شمس توس مراجعه کنند، همچنین سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۷۸۸۸ و شماره تلفن ۰۵۱۳۲۲۸۳۰۴۴ به عنوان پل ارتباطی میان جشنواره و مخاطبان معرفی شده است.

دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، http://www.shamstoos.ir/fa/home را آدرس اینترنتی سایت شمس توس به منظور اعلام فراخوان جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، اعلام کرد.

یادآوری می‌شود، جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) همه ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در عرصه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی القعده در قم و اختتامیه آن در ۱۱ ذی القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها