سخنگوی وزارت کشور با اعلام اینکه خبر بمب‌گذاری در مسجد کنی تهران از اساس کذب است، گفت: تدابیر ویژه امنیتی برای شب های قدر اندیشیده شده و معاون امنیتی وزارت کشور نیز مسائل مربوط به امنیت تهران را رصد می کند.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۳
خبر بمب‌گذاری در مسجد کنی تهران از اساس کذب است

به گزارش جام جم آنلاین، حسینعلی امیری قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، با رد برخی اخبار منتشر شده مبنی بر بمب گذاری در مسجد کنی واقع در میدان هروی تهران گفت: این خبر از اساس کذب بوده و تایید نمی شود.

وی افزود: تدابیر ویژه امنیتی برای شبهای قدر اندیشیده شده و معاون امنیتی وزارت کشور نیز مسائل مربوط به امنیت تهران را رصد می کند.

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: کنترل محسوس و نامحسوسی بر اماکن مذهبی در شب های قدر برقرار است اما با این حال از مردم عزیز و شریف ایران می خواهیم هرگونه حرکات مشکوک و ضد امنیتی را به نهادهای امنیتی گزارش کنند.

کشف بمب در مسجد کنی مردود است/ پیداشدن جعبه تلفن همراه در محل

همچنین معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با رد مطالب مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر کشف و خنثی سازی بمب در مسجد کنی پایتخت، گفت: جعبه پیداشده مربوط به جعبه یک تلفن همراه کهنه، باتری، الکل و چند لامپ موتورسیکلت بود که اساسا ربطی به بمب ندارد.

محسن همدانی بامداد شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: بررسی های ماموران چک و خنثی نیروی انتظامی اعزام شده به مسجد کنی، وجود بمب در محل را از اساس رد می کند.

وی تاکید: براساس بررسی های ماموران نیروی انتظامی، کشف بمب در مسجد کنی صحت ندارد.

بمب گذاری در تهران صحت ندارد

در عین حال،مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تکذیب شایعه بمب گذاری در مسجد کنی واقع در میدان هروی جمعه شب اعلام کرد که در پی انتشار این خبر در فضای مجازی تیم های چک و خنثی سازی پلیس فاتب به محل اعزام و هیچ شواهدی دال بر بمب گذاری در این مکان یافت نشد.

گفتنی است ساعتی پیش شایعه شده بود که یک عدد بمب آتش زا در مسجد کنی واقع در میدان هروی تهران توسط ماموران نیروی انتظامی کشف و خنثی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سهراب از ترومیه
-
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
۰
۰
با عرض قبولی طاعات وعبادات روزه داران عزیز
خداوند این سربازان گم نام امام زمان را به كشور جمهوری اسلامی ایران نگهدارد خداوند پشت پناهشان باشد دعای خیر ملت بدرقه راهشان باشد
مریم
-
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
۰
۰
جام جم تو رو به خدا یه كم حواست رو جمع كن و برای مخاطبین ارزش قائل شو.بالاخره مسجد كنی تو میدون هروی هست یا تو میدون هرندی؟؟؟!!!

نیازمندی ها