فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری قاتل بی‌رحمی خبر داد که با ضربات متعدد چاقو، اقدام به قتل همسرش در کرده بود.
کد خبر: ۸۰۸۶۳۹
مرد بی رحم همسرش را با چاقو کشت

سرهنگ برزو همتی، فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران با اعلام خبر دستگیری قاتل بی‌رحمی که اقدام به قتل همسر ۴۴ساله خود کرده بود، گفت: بیست و سوم خرداد ماه در پی تماس همسایگان و اعلام گزارش یک مورد درگیری داخل ساختمان چهار طبقه، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد مرد ۵۵ ساله معتادی که با لباس‌های خون‌آلود و سیگار در دست در داخل واحد شماره ۲۵ در حال استعمال دخانیات بود، بر اثر درگیری با همسر ۴۴ ساله خود، اقدام به ضرب و شتم زن بی‌گناه کرده و پس از ساعاتی مشاجره، زن بی‌گناه را در داخل حمام با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

وی با اعلام اینکه ماموران در محل حادثه مرد قاتل را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهم در همان ساعات اولیه بازجویی، به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: از مدت‌ها پیش به همسرم سوءظن داشتم. امروز به خاطر استفاده از فندک آشپزخانه، برای روشن کردن سیگار با هم دعوایمان شد و بار دیگر اختلافات قدیمی را مطرح کردیم. همسرم قصد خروج از خانه را داشت که مانع او شدم. متهم اعتراف کرد بعد از کتک زدن همسرم، در حالی که او برای شستن لباس به داخل حمام رفته بود، با برداشتن چاقوی آشپزخانه، به سراغش رفتم و با چند ضربه چاقو در داخل حمام او را به قتل رساندم.

سرهنگ همتی افزود: با اعتراف صریح متهم و کشف جسد زن ۴۴ ساله در داخل حمام که به دلیل برخورد چاقو، به شریان‌های حیاتی به قتل رسیده‌ بود، قاضی کشیک قتل پایتخت در جریان ماجرا قرار گرفت. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، برای مشخص شدن علت تامه مرگ، مرد همسرکش که به گفته همسایه‌ها مدت‌هاست به شیشه اعتیاد دارد، برای تحقیقات تکمیلی راهی زندان شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
۰
۰
این است رسم مردی برخی ها.(سارا، اصفهان)

نیازمندی ها