همزمان با ارائه طرح های فوریتی هسته‌ای

مجلس قبل از سنا وارد عمل شده بود

رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، بر حمایت جدی از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و پرهیز از واکنش‌های سریع و بدون فکر در این زمینه تاکید کرد.
کد خبر: ۷۹۶۴۹۸
مخالفت رییس‌مجلس با «طرح توقف مذاکرات هسته‌ای»

سیدباقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به نقل از علی لاریجانی که در جلسه صبح امروز اصولگرایان رهروان ولایت حضور داشت افزود: رییس مجلس به شدت با واکنش‌های تند از جمله ارائه طرح‌های غیرکارشناسی 3 فوریتی که هم‌اکنون به امضای چند نماینده رسیده به شدت مخالفت کرد.

وی ادامه داد: رییس مجلس تاکید داشت «ما با تیم مذاکره کننده هسته‌ای هیچ زاویه‌ای نداریم بنابراین باید به دور از واکنش‌های عجولانه اجازه دهیم تیم مذاکره‌کننده پای میز مذاکرات اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به کرسی بنشاند؛ مقام معظم رهبری حمایت خود را از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اعلام داشته‌اند بنابراین ما نیز در مجلس باید تابع معظم له باشیم».

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: لاریجانی همچنین در این جلسه متذکر شد که در حال حاضر در آمریکا سیاستمداران این کشور در دو حزب دموکرات و جمهوریخواه با یکدیگر مشکل دارند اما ما در جمهوری اسلامی ایران با تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای هیچ مشکلی نداریم بلکه از آنان حمایت می‌کنیم بنابراین بهتر است به دور از جوزدگی و تصمیمات ناپخته واکنش مجلس به مصوبه سنا، صدور یک بیانیه باشد.

وی افزود: بنابراین در جلسه علنی امروز مجلس بیانیه‌ای در واکنش به اقدام مصوبه سنای آمریکا تهیه شد که در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها