فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باندی که با جعل عنوان صاحب یکی از کارخانه‌های صنعتی، از یک شرکت پخش مواد غذایی بیش از سه میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۷۸۶۹۸۳
کلاهبرداران 3 میلیارد ریالی در دام پلیس اصفهان

عبدالرضا آقاخانی گفت: در پی شکایت متصدی یکی از شرکت‌های پخش مواد غذایی شهر اصفهان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری فردی که خود را صاحب یکی از کارخانه‌های صنعتی معرفی کرده، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت؛ در تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی با جعل عنوان صاحب یکی از کارخانه‌های صنعتی شهرستان دهق در تماسی با فرد شاکی درخواست 72 تن و 600 کیلوگرم برنج، 550 کیلوگرم چای، 10 کارتن مغز گردو، دو گونی پسته و دو گونی بادام در مجموع به ارزش سه میلیارد و 600 میلیون ریال کرده است.

وی افزود: فرد شاکی پس از ارسال کالاهای مزبور در پیگیری‌های بعدی متوجه می‌شود که این کالاها به دست صاحب اصلی نرسیده و فرد تماس گیرنده کلاهبردار بوده است.

آقاخانی گفت: با توجه به اظهارات شاکی، تحقیقات گسترده‌ای توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان انجام شد و سرانجام کارآگاهان رد پای یکی از متهمان را در یکی از استان‌های همجوار به دست آورده و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به صاحبان کارخانه‌ها و شرکت‌ها توصیه کرد برای جلوگیری از وقوع این نوع کلاهبرداری‌ها، قبل از معامله با افراد از هویت واقعی آنها مطلع شده و پس از انجام تحقیقات و اطمینان لازم نسبت به ارسال کالاهای درخواستی اقدام کنند و هرگونه تماس مشکوک و غیر قابل اعتماد را به پلیس اطلاع دهند.

جام‌جم ـ اصفهان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها