در چهارشنبه سوری سال گذشته 5 نفر کشته و 15 نفر نقص عضو شدند

امشب را تلخ نکنیم + عکس

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان:

تماشاگران گرگانی، ۸۰ درصد مصدومین چهارشنبه سوری

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان گفت:مطابق نظر سنجی انجام شده ۸۰ درصد مصدومین سال گذشته چهارشنبه سوری از تماشاگرانی بودند که نظاره گر بودند و این مساله باید مد نظر همه شهروندان باشد.
کد خبر: ۷۸۰۹۲۳
تماشاگران گرگانی، ۸۰ درصد مصدومین چهارشنبه سوری

سرهنگ شعبان غرباء صبح امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان با اشاره به اینکه چهارشنبه آخر سال مصادف با ایام فاطمیه است، گفت: حرمت این ایام باید حفظ شود و ما امیدوار هستیم با تدابیر انجام شده شاهد موارد غیر عادی و تنش زا در شهرستان نباشیم.

وی افزود: جامعه هدف ما در بحث چهارشنبه سوری بیشتر دانش آموزان هستند و نصب بنرهای هشدار دهنده، مسابقه رادیو و تلویریونی، توزیع بروشور در سطح مدارس و مساجد و اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما از جمله اقداماتی است که برای آگاهی مردم در بحث چهارشنبه سوری در سطح شهرستان انجام شده است.

نگاه پلیس به موضوع چهارشنبه سوری نگاهی اجتماعی است

سرهنگ غرباء گفت: ممکن است در چهارشنبه آخر سال به دلیل به وجود آمدن مشکلاتی مجبور به بستن یک یا دو خیابان و یا ایجاد محدودیت های ترافیکی در سطح شهرستان شویم که امیدوار هستم مردم عزیز و فهیم گرگان با ما در این زمینه همکاری کنند.

وی افزود: نگاه پلیس به موضوع چهارشنبه سوری نگاهی اجتماعی است و البته در بسیاری از موارداین مسائل اجتماعی در جامعه ناهنجاری به دنبال داشته است که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

خط قرمز پلیس در چهارشنبه سوری مزاحمت برای شهروندان است

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با بیان این که مردم ما نسبت به سال های گذشته در بحث چهارشنبه سوری آگاه تر شده اند، افزود: کاهش آمار حوادث و مجروحین نشانگر این موضوع است و تقاضای ما این است اگر مراسمات محله محور برگزار می شود والدین در کنار فرزندان باشند و از دسترسی فرزندان به مواد محترقه غیر مجاز خودداری کنند.

سرهنگ غرباء گفت: خط قرمز پلیس در بحث چهارشنبه سوری آنجاست که مزاحمتی برای مردم و شهروندان ایجاد شود که در این مورد ما برخورد قاطع داریم و خاطیان باید تا آخر تعطیلات مهمان ناجا باشند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها