کارآگاهان پلیس آگاهی پس از 4 سال توانستند راز این جنایت را کشف کنند

اعتراف مادر سالخورده به قتل دختر معتاد

مرد میانسال که دخترش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، در کمتر از شش ساعت شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۴۵۸۲۶
قتل دختر با شلیک گلوله

به گزارش جام‌جم، روز سه شنبه هفته جاری مردی هراسان با ماموران پلیس کوهدشت تماس گرفت و از کشف جسد دختر جوانی در پارک جنگلی بلوریان خبر داد. پس از این تماس تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل جنایت حاضر شده و در بررسی‌های خود دریافتند، جسد متعلق به دختر جوانی به نام سمیرا بیست و شش ساله است که با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

فردی که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، در جریان تحقیقات گفت: امروز برای تفریح به پارک جنگلی آمده بودم که با جسد دختر جوان روبه‌رو شدم. خیلی ترسیده بودم، به همین خاطر سریع با پلیس تماس گرفتم و هیچ مورد مشکوکی در محل ندیدم.

ماموران در ادامه راهی خانه مقتول شده و به تحقیق از اعضای خانواده وی پرداختند. خانواده دختر جوان مدعی بودند هیچ اطلاعی از دخترشان نداشتند و تصور می‌کردند او به خانه دوستش رفته است.

فرمانده انتظامی کوهدشت در این باره به جام‌جم گفت: ماموران در جریان تحقیقات به رفتار پدر خانواده مشکوک شده و او را به پلیس آگاهی انتقال دادند که متهم پس از شش ساعت به قتل اعتراف کرد و مدعی شد به دلیل اختلافات خانوادگی دخترش را به پارک جنگلی برده و او را با شلیک گلوله به قتل رسانده است.

سرهنگ محمدصادق رستمی ادامه داد: با این اعترافات سلاح کمری متهم کشف شد. وی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
۰
۰
خاك بر سر این انسانیتی كه داره رنگ میبازه با رفتار اینجور خانواده ها

نیازمندی ها