سرکلانتر نهم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری پدر و پسری که اقدام به بدل اندازی و سرقت از سالمندان در جنوب پایتخت می کردند خبر داد و افزود:متهمان در بازجویی های پلیسی تاکنون به 110فقره سرقت معترف شدند.
کد خبر: ۷۴۵۰۴۶
پدر و پسر بدل انداز دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ خلیل شهبازی، سرکلانتر نهم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان سالمند در محدوده کلانتری 168 سیزده آبان در خصوص کلاهبرداری و بدل اندازی دو مرد، ماموران دایره تجسس کلانتری بلافاصله تحقیقات خود را برای شناسایی آنها آغاز کردند.

وی افزود: با گرفتن مشخصات ظاهری متهمان از شاکیان پرونده مشخص شد آنها که «ف» و «ب» نام دارند پدر و پسر سابقه داری هستند که به علت کلاه برداری در جنوب پایتخت چندین مرتبه بازداشت شده اند.

سرکلانتر نهم پلیس تهران گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان و گرفتن مجوز قضایی ماموران کلانتری 168سیزده آبان بلافاصله برای دستگیری آنها وارد عمل شدند و با زیر نظر گرفتن منزل نامبردگان در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند آنها را هنگام خروج از منزل بازداشت کنند.

وی افزود: با انتقال متهمان به کلانتری آنها مورد بازجویی قرار گرفتند که طی بازجویی​های انجام شده آنها تاکنون به 110 فقره سرقت اعتراف کرده اند، ماموران متهمان را بعد از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ شهبازی در پایان از شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت و بدل اندازی طی سه ماه گذشته قرار گرفته اند خواست تا با مراجعه به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در شهرری، خیابان آستانه اعلام شکایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها