قاچاقچیان در عمق ۲۵ متری زمین قصد کشف اشیای عتیقه را داشتند که با حضور به موقع پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پاکدشت دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۲۵۱۸۰
حفر 25 متر تونل از کارگاه نجاری به صحن امامزاده

سرهنگ فرهاد قدسی، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه افرادی داخل یک کارگاه نجاری در مجاورت صحن یکی از امامزادگان اقدام به حفر تونل زیر زمینی می‌کنند موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی بلافاصله گروهی از ماموران جهت بررسی بیشتر موضوع به محل اعزام و با هماهنگی مقام قضایی کارگاه نجاری را مورد بازرسی قرار داده و 3 نفر که به طرز مشکوکی داخل کارگاه مشغول کار بودند را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران در بازرسی از این کارگاه که پوشیده از چوب و تخته و براده چوب بود، مقادیر زیادی خاک که به صورت ماهرانه در نقاط مختلف کارگاه دپو و اختفا شده و کارگاه را به حالت متروکه و غیر فعال و انباری تبدیل کرده بود، کشف کردند.

وی افزود: ماموران با پیگیری موضوع سرانجام محل حفاری شده در ضلع غربی کارگاه نجاری که نزدیک‌ترین محل به آستان مقدس امامزاده مذکور بود را کشف و بلافاصله به همراه عوامل آتش نشانی وارد محل حفاری شده و دریافتند این افراد در جهت رسیدن به آستان امامزاده، ۲۵ متر تونل زیر زمینی در عمق چهار متری زمین را حفاری و حدود ۱۰ متر تا امامزاده فاصله داشته‌اند که با حضور ماموران در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند.

سرهنگ قدسی گفت: ماموران با حضور در این تونل مشاهده کردند متهمان داخل تونل را برق کشی کرده و تعدادی تجهیزات حفاری متعلق به این افراد نیز توسط ماموران کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌های انجام شده به حفر این تونل به قصد جستجو و کشف اشیای عتیقه‌ای که تصور می‌کردند در آن محل دفن می‌باشد، اعتراف کردند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها