جنایت در باغ سیب

پسر، پدرش را کشت

جوان معتاد، پدرش را کشت

پسر معتادی که پدرش را در ساختمان نیمه‌کاره با ضربات میله آهنی کشته بود، از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۷۹۷۱
جوان معتاد، پدرش را کشت

به گزارش تسنیم، صبح دهم فروردین امسال، ماموران پلیس شهرستان اراک از کشف پیکر نیمه‌جان نگهبان یک ساختمان نیمه‌کاره اطلاع یافتند.

با حضور کارآگاهان پلیس در محل، پسر نگهبان سالخورده به ماموران گفت: پدر هفتاد ساله‌اش نگهبان ساختمان نیمه‌کاره بود و ابتدای صبح زمانی که کارگران در محل حضور می‌یابند با پیکر نیمه‌جان او روبه‌رو شده و موضوع را به او خبر می‌دهند که وی نیز با شنیدن حادثه‌ای که برای پدرش رخ داده بود عازم بیمارستان می‌شود.

با شروع تحقیقات در این پرونده و بعد از گذشت یک هفته از بیهوشی پیرمرد، گزارش فوت وی در بیمارستان به کارآگاهان پلیس اعلام و موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

کارآگاهان با بررسی مقتول دریافتند که او سال ۸۶ یکی از پسرانش را به علت اعتیاد به موادمخدر و اختلافات شدید خانوادگی به قتل رسانده است.

سرهنگ احمدی، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در این باره گفت: با بررسی‌های بعدی، پلیس یکی از پسران مقتول را به عنوان مظنون بازداشت و با قرار وثیقه قانونی به زندان معرفی کرد.

در ادامه تحقیقات، متهم بازداشت شده در اظهاراتش منکر قتل پدرش شد و پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس، به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: حوالی ساعت یک بامداد روز حادثه برای صحبت با پدرم به اتاقک نگهبانی ساختمان رفتم و بعد از مدتی صحبت با او درگیر شدم و با نبشی آهنی که در کنار ساختمان افتاده بود بر سرش ضربه زدم که او روی زمین افتاد و من نیز از ترس از محل فرار کردم.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در پایان، اعتیاد پسر جوان را زمینه‌ساز وقوع این جنایت دانست و خاطرنشان کرد: با اعتراف متهم، وی با قرار قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها