نیروهای مبارزه با تروریسم عراق در تکریت 40 عضو گروه تروریستی داعش را کشتند و همزمان شبه نظامیان پیشمرگه کرد در منطقه سلیمان بک توانستند 14 تروریست از جمله یکی از فرماندهان تروریست ها معروف به «صدام ترک» را از بین ببرند.
کد خبر: ۶۸۷۰۰۲
«صدام ترک» کشته شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری الاتجاه عراق، نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم در عراق با هماهنگی نیروی هوایی این کشور موفق شدند 40 تروریست عضو گروه داعش را به هلاکت برسانند و 5 خودروی آنها را در البوعجیل تکریت منهدم کنند.

همچنین در ضد حمله نیروهای پیشمرگه کرد 14 عضو گروه تروریستی داعش کشته شدند.

گردان شانزدهم فرماندهی پیشمرگه های کرد به رسانه های کردی اعلام کرد: نیروهای داعش به یکی از نقاط ایست و بازرسی در جاده سلیمان بک – خورماتو حمله کردند اما با واکنش قوی نیروهیا پیشمرگه روبرو شدند و 14 داعشی به هلاکت رسیدند.

این منابع گفته اند در بین کشته شدگان داعش، یکی از فرماندهان ارشد موسوم به «صدام ترک» دیده می شود. همچنین در این حمله دو نیروی پیشمرگه کشته شدند.

دو خودروی همر و یک نفربرزرهی داعش نیز در این عملیات منهدم شد.

نیروهای امنیتی عراق در روزهای گذشته و پس از تصرف موصل به دست تروریست های داعش، اقدام به عملیات گسترده ای علیه این گروه و بازپس گیری مناطق تحت اشغال آنها کرده اند که در این عملیات صدها تروریست کشته شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حیدری
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
۰
۰
باتشكر ،توراخدا دیگه این كلیپها راتوسایتتون نزارید چون هیچكدام باز نمیشه حتی كلیپهای كوتاه

نیازمندی ها