برخی از قیمت های خودرو ممکن است در ساعات آتی بر اساس تغییرات بازار، تفاوت کند.
ایران خودرو | ||||||
نام خودرو | قیمت بازار (تومان) | قیمت کارخانه (تومان) | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
وانت باردو . یورو 4 | 12,900,000 | 12,781,000 | ||||
وانت باردو . یورو 4 . دوگانه سوز | 15,800,000 | 14,546,000 | ||||
سمند SE یورو 4 | 26,600,000 | 23,587,000 | ||||
سمند LX | 29,700,000 | 24,800,000 | ||||
سمند LX یورو 4 | 30,600,000 | 27,127,000 | ||||
سمند LX دوگانه سوز | 31,200,000 | 28,670,000 | ||||
سمند EF7 یورو 4 | 31,200,000 | 28,635,000 | ||||
سمند EF7 دوگانه سوز | 32,100,000 | 30,070,000 | ||||
سمند EF7 دوگانه سوز یورو 4 | 33,800,000 | 29,865,000 | ||||
سمند سورن ELX | 36,500,000 | 30,467,000 | ||||
سمند سورن ELX با موتور EF7 | 40,500,000 | 35,780,000 | ||||
پژو روآ سال سفارشی | ناموجود | --- | ||||
پژو روآ سال / دوگانه سوز سفارشی | ناموجود | --- | ||||
پژو GLX 405 یورو 4 | 30,200,000 | 27,480,000 | ||||
پژو GLX 405 یورو 4 . 2 ایربگ . داشبورد جدید | 31,800,000 | --- | ||||
پژو GLX 405 دوگانه سوز . یورو 4 | 32,500,000 | 29,110,000 | ||||
پژو SLX 405 موتور TU5 | 33,200,000 | 29,000,000 | ||||
پژو پارس سال | 36,000,000 | --- | ||||
پژو پارس سال یورو 4 | 37,200,000 | 32,554,000 | ||||
پژو پارس سال یورو 4 . 2 ایربگ . داشبورد جدید | 39,900,000 | --- | ||||
پژو پارس . یورو 4 . دوگانه سوز | 40,100,000 | 34,081,000 | ||||
پژو پارس LX یورو 4 | 42,800,000 | 35,099,000 | ||||
پژو پارس LX یورو 4 . 2 ایربگ . داشبورد جدید | 48,000,000 | --- | ||||
پژو پارس ELX . موتور XUM | 43,200,000 | 35,500,000 | ||||
پژو پارس ELX . موتور 1.8 | 47,000,000 | 37,500,000 | ||||
پژو پارس سال اتوماتیک موتور TU5 | 49,000,000 | --- | ||||
پژو 206 . تیپ 2 | 37,500,000 | 29,000,000 | ||||
پژو 206 . تیپ 5 | 40,200,000 | 35,431,000 | ||||
پژو 206 . تیپ 6 | ناموجود | --- | ||||
پژو 206 صندوقدار . تیپ V2 | ناموجود | --- | ||||
پژو 206 صندوقدار . تیپ V8 . تک ایربگ | 39,200,000 | --- | ||||
پژو 206 صندوقدار . تیپ V8 . دو ایربگ | 40,600,000 | 35,944,000 | ||||
پژو 206 صندوقدار . تیپ V9 | ناموجود | 39,500,000 | ||||
پژو 206 صندوقدار . تیپ V20 | ناموجود | --- | ||||
پژو 207 اتوماتیک | ناموجود | 45,500,000 | ||||
پژو 207 دنده ای | ناموجود | 38,500,000 | ||||
رانا EL . TU5 | 32,500,000 | 29,200,000 | ||||
رانا LX . TU5 | 35,600,000 | 30,961,000 | ||||
رنو تندر E1 | 35,000,000 | 31,550,000 | ||||
رنو تندر E2 | 38,500,000 | 36,151,000 | ||||
رنو تندر E2 دوگانه سوز | ناموجود | --- | ||||
رنو تندر اتوماتیک E2 | 45,200,000 | 41,916,000 | ||||
وانت دیزل - فوتون | 106,000,000 | 91,000,000 | ||||
سوزوکی ویتارا دنده ای کلاس 5 | 109,000,000 | --- | ||||
سوزوکی ویتارا اتومات کلاس 5 | 126,000,000 | --- | ||||
سوزوکی ویتارا دنده ای کلاس 8 | 124,000,000 | 127,572,000 | ||||
سوزوکی ویتارا اتومات کلاس 8 | 133,000,000 | 133,739,000 | ||||
سوزوکی کیزاشی دنده معمولی . نیمه فول | 107,000,000 | 131,381,400 | ||||
سوزوکی کیزاشی اتومات فول | 130,000,000 | --- | ||||
سوزوکی کیزاشی اتومات نیمه فول | 117,000,000 | 139,156,650 | ||||
|
||||||
سایپا | ||||||
نام خودرو | قیمت بازار (تومان) | قیمت کارخانه (تومان) | ||||
پراید 151 SL | 16,800,000 | 15,400,000 | ||||
پراید 132 SE | 20,100,000 | --- | ||||
پراید 132 LE | 19,000,000 | 15,366,000 | ||||
پراید 132 EX | 18,700,000 | 15,857,000 | ||||
پراید 132 EX پایه گازسوز | 20,100,000 | --- | ||||
پراید 132 SX | 18,400,000 | 15,370,000 | ||||
پراید 132 SL | 16,600,000 | 14,879,000 | ||||
پراید 132 SL پایه گازسوز | 19,200,000 | 16,066,000 | ||||
پراید 141 EX | 18,000,000 | 14,980,000 | ||||
پراید 141 LE | --- | --- | ||||
پراید 141 SX | 16,900,000 | 14,501,000 | ||||
پراید 141 SE | 19,200,000 | 15,438,000 | ||||
پراید 111 SE | 21,300,000 | 18,900,000 | ||||
پراید 111 EX | 19,900,000 | 16,043,000 | ||||
پراید 111 LE | 19,700,000 | --- | ||||
پراید 111 SX | 19,300,000 | 15,556,000 | ||||
پراید 111 SL | 18,500,000 | 15,064,000 | ||||
پراید SL 131 | 17,000,000 | 14,762,000 | ||||
پراید SL 131 گازسوز | 18,000,000 | 15,949,000 | ||||
پراید SX 131 | 17,400,000 | 15,255,000 | ||||
پراید SE 131 | 20,500,000 | 17,492,000 | ||||
پراید SE 131 گازسوز | 20,500,000 | 18,992,000 | ||||
پراید LE 131 | 19,200,000 | 15,249,000 | ||||
پراید LE 131 گازسوز | 20,200,000 | 16,840,000 | ||||
پراید EX 131 | 18,600,000 | 15,742,000 | ||||
پراید EX 131 گازسوز | 20,500,000 | 17,267,000 | ||||
پراید TL 131 | 18,300,000 | --- | ||||
پراید TL 131 گازسوز | 20,800,000 | --- | ||||
تیبا دوگانه سوز | 26,200,000 | --- | ||||
تیبا LX یورو 4 | 23,300,000 | 20,510,000 | ||||
تیبا EX | 23,700,000 | --- | ||||
تیبا SX یورو 4 | 24,900,000 | 20,960,000 | ||||
تیبا هاچ بک SX | ناموجود | --- | ||||
وانت زامیاد 24 | 27,500,000 | 22,880,000 | ||||
وانت زامیاد 24 گازسوز | 29,300,000 | 24,700,000 | ||||
وانت زامیاد 24 دیزل | 30,500,000 | 27,225,000 | ||||
وانت شوکا | 28,100,000 | 25,870,000 | ||||
وانت شوکا گازسوز | 29,500,000 | 26,420,000 | ||||
سیتروئن زانتیا | --- | --- | ||||
سیتروئن C5 | ناموجود | --- | ||||
اس 300 | ناموجود | 69,900,000 | ||||
|
||||||
پارس خودرو | ||||||
نام خودرو | قیمت بازار (تومان) | قیمت کارخانه (تومان) | ||||
کولیوس تیپ 5 | 152,000,000 | 155,420,000 | ||||
کولیوس تیپ 6 | 161,000,000 | 165,610,000 | ||||
مورانو 2012 | 236,000,000 | ناموجود | ||||
نیسان تینا HIGH | 152,000,000 | 138,159,000 | ||||
نیسان تینا MID | --- | ناموجود | ||||
نیسان قشقایی HIGH | 131,000,000 | --- | ||||
ماکسیما . مولتی مدیا | 125,000,000 | 104,080,000 | ||||
مگان 2000 تیپ 1 | 89,700,000 | 76,589,000 | ||||
مگان 2000 تیپ 2 | 95,000,000 | --- | ||||
مگان 2000 دنده ای | 84,000,000 | --- | ||||
مگان 1600 تیپ 2 | 73,000,000 | 64,776,000 | ||||
رنو تندر E1 یورو 4 | 35,300,000 | --- | ||||
رنو تندر E2 | 39,000,000 | 35,957,000 | ||||
پارس تندر . اتاق جدید | 41,000,000 | 37,994,000 | ||||
پیکاپ تک کابین | 88,000,000 | 72,829,000 | ||||
پیکاپ دو کابین DX یورو 4 | 96,000,000 | 86,457,000 | ||||
پیکاپ ریچ دوکابین دو دف | ناموجود | 65,072,000 | ||||
کرمان خودرو |
||||||
نام خودرو | قیمت بازار (تومان) | قیمت کارخانه (تومان) | ||||
هیوندای آوانته اتوماتیک | ناموجود | --- | ||||
هیوندای آوانته معمولی | ناموجود | --- | ||||
هیوندای ورنا اتوماتیک | ناموجود | --- | ||||
هیوندای ورنا معمولی | ناموجود | --- | ||||
لیفان 520 آی | ناموجود | --- | ||||
لیفان 620 موتور 1.6 | ناموجود | --- | ||||
لیفان 620 موتور 1.8 | 46,500,000 | 42,700,000 | ||||
جک توجوی هاچ بک | 35,500,000 | 33,990,000 | ||||
جک توجوی صندوقدار | 36,000,000 | 35,560,000 | ||||
جک J5 | 51,000,000 | 46,830,000 | ||||
جک J5 اتوماتیک | 63,500,000 | 57,400,000 | ||||
لیفان X60 | 62,800,000 | 60,400,000 | ||||
لوبو | ناموجود | --- | ||||
گروه بهمن |
||||||
نام خودرو | قیمت بازار (تومان) | قیمت کارخانه (تومان) | ||||
مزدا3 . تیپ 1 صندوق دار | 95,000,000 | --- | ||||
مزدا3 . تیپ 2 صندوق دار | 101,000,000 | --- | ||||
مزدا3 . تیپ 3 صندوق دار | 108,000,000 | --- | ||||
مزدا3 . تیپ 4 صندوق دار | 124,000,000 | 97,500,000 | ||||
مزدا3 . تیپ 1 هاچ بک | --- | --- | ||||
مزدا3 . تیپ 3 هاچ بک | 111,000,000 | --- | ||||
مزدا3 . تیپ 4 هاچ بک | 126,000,000 | 98,500,000 | ||||
مزدا3 با موتور 1.6 | 84,000,000 | 76,500,000 | ||||
مزدا 2 فول | 77,000,000 | 69,000,000 | ||||
وانت مزدا تک کابین | 37,300,000 | 28,000,000 | ||||
وانت مزدا تک کابین گازسوز | 39,100,000 | 30,500,000 | ||||
وانت مزدا 2 کابین | 41,800,000 | 31,000,000 | ||||
وانت مزدا 2 کابین دوگانه سوز | 43,900,000 | 33,000,000 | ||||
بسترون . آسا B50 | 68,100,000 | 66,500,000 | ||||
وانت کاپرا تک کابین | 57,500,000 | 56,700,000 | ||||
وانت کاپرا دوکابین . تک دیفرانسیل | 62,500,000 | --- | ||||
وانت کاپرا دوکابین . دو دیفرانسیل | 72,000,000 | 71,800,000 | ||||
ایسوزو 5 تن بدون کاربری | --- | 70,300,000 | ||||
ایسوزو 6 تن بدون کاربری | --- | 88,500,000 | ||||
ایسوزو 8 تن بدون کاربری | --- | 93,700,000 | ||||
مینی بوس ایسوزو مدل سحر | --- | 111,500,000 | ||||
کامیون ایسوزو 18 تن | --- | 223,800,000 | ||||
مدیران خودرو |
||||||
نام خودرو | قیمت بازار (تومان) | قیمت کارخانه (تومان) | ||||
MVM 110 چهار سیلندر | 22,600,000 | 20,000,000 | ||||
MVM 110 چهار سیلندر اتوماتیک | ناموجود | --- | ||||
MVM 110 سه سیلندر | 20,400,000 | 19,000,000 | ||||
MVM 530 | 40,100,000 | 40,000,000 | ||||
MVM 315 هاچ بک | 37,900,000 | 38,000,000 | ||||
MVM 315 صندوقدار | 38,100,000 | 38,000,000 | ||||
تیگو _ X33 | 62,200,000 | 63,000,000 | ||||
|
||||||
راین | ||||||
نام خودرو | قیمت بازار (تومان) | قیمت کارخانه (تومان) | ||||
ولیکس C30 دنده ای . با سانروف | 46,800,000 | 45,000,000 | ||||
ولیکس C30 اتوماتیک | 58,000,000 | --- | ||||
زاگرس خودرو |
||||||
نام خودرو | قیمت بازار (تومان) | قیمت کارخانه (تومان) | ||||
پروتون ایمپیان دنده اتوماتیک 2008 | 43,000,000 | --- | ||||
پروتون ایمپیان دنده معمولی 2008 | 38,000,000 | --- | ||||
جنتو . دنده معمولی 2009 | 42,000,000 | --- | ||||
جنتو . دنده اتوماتیک | 48,000,000 | --- | ||||
پروتون ویرا | --- | --- | ||||
مرتب خودرو |
||||||
نام خودرو | قیمت بازار (تومان) | قیمت کارخانه (تومان) | ||||
گک گونو - G5 | 101,000,000 | 94,000,000 | ||||
گک گونو - GX5 | ناموجود | 107,000,000 | ||||
پاژن پیکاپ / صندلی موسویی | 54,000,000 | --- | ||||
پاژن پیکاپ / صندلی معمولی | 51,500,000 | --- | ||||
ون MPX | --- | --- | ||||
هرور | --- | --- | ||||
کاکی 5 | ناموجود | 34,500,000 | ||||
دیار خودرو |
||||||
نام خودرو | قیمت بازار (تومان) | قیمت کارخانه (تومان) | ||||
وینگل 3 تک کابین | --- | --- | ||||
وینگل 3 دو کابین | 54,500,000 | --- | ||||
وینگل 5 تک کابین | --- | به زودی | ||||
وینگل 5 دو کابین | 64,000,000 | 60,300,000 | ||||
هاوال M4 | --- | به زودی | ||||
هاوال H6 | --- | 110,000,000 | ||||
سنوا | --- | 145,000,000 | ||||
سابرینا E150 صندوق دار | 57,200,000 | 57,900,000 | ||||
سابرینا E150 هاچ بک | 59,200,000 | 58,400,000 |
منبع: ایران مطلب
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
برای بررسی کتاب «خلبان صدیق» با محمد قبادی (نویسنده) و خلبان قادری (راوی) همکلام شدیم
ارز به نرخ هزار تومن هم بدهید همین است خودرو سازیهای دولتی و شبه دولتی كه حداقل 95در صد خودرو سازیها را تشكیل میدهند دست كسانی است كه با یك كاغذ امده اند و با یك كاغذ میروند و انچه برایشان اهمیت ندارد سود كارخانه و پیشرفت قطعه سازی و سود سهامداران جزئ و كلا مردم است مگر طی سی سال گذشته ارز به نرخهای مختلف داده نشد مگر این سی سال تحریم بودیم چكار كردند دروغ شعار دادند كه خودكفا شدیم و بعد از تحریم معلوم شد همه حرفها دروغی بیش نیست و حتی شركتهای مادر تامین كننده قطعات مثل ساپكو و سازه گستر و گروه بهمن عملا قطعه سازها را مجبور میكردند از چین خرید كنند تا بتوانند از پورسانت استفاده كنند ساختار خودرو سازیها فاسد است و با نرخ ارز هم سالم نمیشود مگر اینكه مدیریت انها را به بخش واقعا خصوصی بدهند البته نه بخش خصوصی مثل سر دمداران انجمن قطعه سازان و خودرو سازها كه خودشان یك پای مافیای خودرو هستند اخه چشم بندی كه نیست تمام قطعات اصلی و حتی قطعات ساده هم از خارج میاید و اینها حتی به كپی سازی داخلی هم رحم نكردند.طراحی و ساخت قطعات پیش كش.چرا هیچ دولتی از خودش نمیپرسد كه با وجود تغییر دولتها بافت خودرو سازها همان است كه طی بیست سال گذشته بوده است هنر اینها این است كه به بهانه هزینه ،تمام مصوبات زیست محیطی و الایندگی و ایمنی خودروها را بوسیله عواملشان در و وزارت صنعت (معاون صنایع وزارت صنعت رئیس هیات مدیره ایران خودرو است)را هوا كنند و مرتب اجرای استانداردها را به تعویق بیندازند نمونه اش اتش سوزی اتاق اسكانیا كه صدها نفر بی گناه را به كشتن داد ... .خلاصه دور تسلسل نرخ ارز خودرو سازیها تداوم دارد و كسی نمیپرسد چرا بعد از پنجاه سال خودرو سازی ما هیچ حضوری در بازارهای جهانی نداریم و ارز اوری این صنعت صفر است( نه قطعه نه خودرو) و فقط اویزان پول نفت هستند تا ماشینهای بی كیفیت را با استفاده از انحصار به خورد مردم بیچاره بدهند. تركیه در سال گذشته چهار میلیارد دلار قطعه خودرو صادر كرده است كه خیلی بعد از ایران شروع به كار كردند. شما بروید خیابان چراغ برق ببینید قطعه خودرو های مثلا داخلی از كدام كشورهاست .خلاصه مار در استین پروردن است هر گونه امتیاز به اینها