مردی که با تعارف آبمیوه مسموم راننده‌ای را بی‌هوش و خودرویش را دزدیده بود، از سوی پلیس آگاهی شهرستان مرودشت استان فارس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۴۸۱۲۹
تعارف آبمیوه مسموم به راننده مسافربر

به گزارش جام‌جم، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در این باره گفت: چند روز پیش ماموران انتظامی در یکی از محله‌های شهر راننده خودروی پژویی را مشاهده کردند که با دیدن ماموران دستپاچه شده و از محل فرار کرد.

سرهنگ علی شیبانیان افزود: ماموران با ظنین شدن به راننده، او را تعقیب کردند و در ادامه با استعلام شماره پلاک آن متوجه شدند این خودرو از شهرستان جهرم سرقت شده است که با تعقیب متهم و توقف خودرو، راننده دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

وی یادآور شد: متهم در تحقیقات به سرقت خودرو با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد و گفت: چند روز پیش با دیدن خودروی پژو تصمیم به سرقت آن گرفتیم و با نزدیک شدن به راننده از او خواستیم ما را دربستی به یکی از محله‌های شهر ببرد. در میانه راه آبمیوه‌ مسموم به او تعارف کردم و راننده بی‌آن‌که از نیتمان با خبر شود، آبمیوه را نوشید و بی‌هوش شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد متهم و همدستش، راننده بی‌هوش را کنار جاده رها کرده و با سرقت خودرو به شهرستان مرودشت آمده و قصد داشتند با مدارک جعلی آن را بفروشند که وی دستگیر شده است و از همدستش خبر ندارد.

شیبانیان تصریح کرد: با توجه به این‌که سرقت در شهر دیگری اتفاق افتاده بود، پرونده همراه متهم برای ادامه تحقیقات و دستگیری همدست فراری وی، در اختیار پلیس آگاهی شهرستان جهرم استان فارس قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها