روزنامه معتبر گاردین انگلستان در شماره آخر هفته خود عکسی از فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه را با هدف مسخره کردن او چاپ کرده است. باید اذعان کرد که عکس اولاند واقعا مضحک است.
کد خبر: ۶۴۲۰۹۷
عکس مضحک اولاند در صفحه اول گاردین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لوپاریزین، فرانسوا اولاند روز جمعه را برای دیدار با دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا در انگلستان سپری کرده بود. روزنامه بسیار معتبر گاردین تیتر اول خود را به یک عکس از فرانسوا اولاند اختصاص داد و در بالای آن تیتر زد: خوب غذا خوردی، آقای رئیس جمهور؟ البته ما این ترجمه را برای تیتر گاردین «?Nice lunch, Monsieur le Président» انتخاب کردیم زیرا بهتر مقصود این روزنامه را می رساند.

در این عکس اولاند با گونه های بادکرده در حال دویدن است در حالی که کامرون در پشت سر قدم زنان و با حالتی بی خیال او را دنبال می کند.  

پیش از این ژست های مضحک ، گفته های نسنجیده و گاف های بی شمار اولاند سوژه های تقریبا هر روزه رسانه های فرانسوی بود. اما از چند هفته پیش با افشای رابطه جناب رئیس جمهور با ژولی گایه بازیگر فرانسوی روزنامه های بریتانیایی هم در مسخره کردن اولاند تردید نکردند.

به ویژه بسیاری از روزنامه های زرد این کشور عکس هایی از اولاند به اتفاق ژولی گایه را چاپ کرده و مقالاتی را در مورد هوس بازی های بی پایان و سیری ناپذیر آقای رئیس جمهور منتشر کرده اند.

البته رسانه های فرانسوی هم هنوز گریبان اولاند را در رابطه با این افتضاح جدیدی که بالا آورده است ، رها نکرده اند. رابطه اولاند با گایه موجب جدایی او از چندمین و آخرین شریک زندگی اش والری تریر وایلر شد.

مترجم: بهرام افتخاری-جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها