گزارش تصویری / اختصاصی جام جم آنلاین

جزیره مردگان زنده

جزیره بالی یکی از کوچکترین ایالت های اندونزی محسوب می شود. با این حال، بالی به رغم وسعت اندک از گنجینه های فرهنگی و طبیعی غنی ، متنوع و منحصربفردی برخوردار است.
کد خبر: ۶۳۴۹۶۷
دیدنی های جزیره بالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مگزین وویاژ، جزیره بالی به مساحت 5780 کیلومتر مربع و 4.22 میلیون نفر جمعیت یکی از ایالت های کوچک اندونزی است. اما همین جزیره کوچک هر سال پذیرای میلیون ها توریست از سراسر جهان است. جزیره جاوه در شرق بالی و جزیره لومبوک در غرب آن قرار گرفته اند. تنگه باندونگ سه جزیره بسیار کوچک نوسا پنیدا، نوسا لمبونگان و نوسا سنینگان را از جزیره بالی جدا می کند.

بندر دنپاسار در جنوب بالی مرکز این جزیره است. حدود 84 در صد جمعیت بالی از مذهب هندویی بالینز پیروی کرده و بقیه مسلمان هستند. تعدادی چینی نیز در بالی زندگی می کنند.

جزیره بالی دارای گنجینه‌های بسیاری است: طبیعت زیبا، پوشش گیاهی متنوع و منحصر به فرد، شالیزارها و آبشارها. اما گنجینه ویژه جزیره بالی سنت‌ها و رسوم این جزیره است. 10 عکس از مناظر و اماکن جزیره بالی را برای این گزارش انتخاب کرده ایم. دیدنی های جزیره بالی.


             
تصویر تعدادی کلبه‌های روستایی سنتی در میان شالیزارهای جزیره بالی.

معبد پورا تامون آیون یکی از محبوب ترین اماکن توریستی جزیره بالی محسوب می شود.


             
با غروب آفتاب در اقیانوس آرام ماهیگیران جزیره بالی پس از صید روزانه به خانه بازمی‌گردند.

منظره زیبای ساحلی در بالی. این جزیره کوچک و سرسبز اندونزی یکی از اماکن توریستی بسیار جذاب جهان است که در هر زمانی از سال تعداد بسیار زیادی توریست به آن سفر می‌کنند.


             
تصویر شالیزارهای پلکانی تگالاگانگ در بالی.

منظره معبد تاناه لوت در بالی.

هنرمندان بالی در لباس های سنتی و نمایش آنها یکی از جاذبه های توریستی پرطرفدار این جزیره است.


             
در قلب اندونزی پرجمعیت‌ترین کشور مسلمان مردم جزیره بالی  هندو مذهب هستند. روز آنها با دادن هدایایی به الهه‌ها آغاز می‌شود.

دو عکس تلفیقی از یک آبشار و پوشش گیاهی متنوع جزیره بالی.


             
سواحل کوتا در جنوب جزیره بالی از اماکن توریستی این جزیره محسوب می شود. گزارش: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
شیلا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
۰
۰
مرده شور این بی پولیو ببرن خداكنه هر كی پول نداره بمیره این چه زندگیه كه حتی یك سفر نمیتونی بری.
مهدی
-
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
سلام دوست عزیر اصلا اینطور فكر نكن ونا امید نباش من یك كارمند ساده هستم ولی با برنامه ریزی درست وتكیه به خودم بدون مراجعه به آژانسها تا الان ایران را طی یك سال با جزییات كشتم وچندین سفر خارجی به تركیه ارمنستان كرجستان مالزی سنگاپور اندونزی هند فرانسه بلزیك هلند المان ایتالیا اسپانیا بلغارستان چین تایلند لاوس .كامبوج ویتنام داشتم اگه خودت ویزا بگیری وهواپیما وهتل هزینه دقیقا نصف آژانس برات تمام میشه
فاطیما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
۰
۰
بسیار سفر باید تا پخته شود خامی
elmira
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
۰
۰
سلام .تا حالا كلی مسافرت رفتم ولی برا ماه عسل بالی رفتم هیچ وقت خاطرات اونجارو فراموش نمیكنم .به نظرم بیشتربرا آدما متاهل مخصوصا ماه عسل مناسب.خلاصه زیباترین جاهایی كه تا حالا رفتم بوده.

نیازمندی ها