زورگیر موتورسوار غرب تهران در جریان درگیری با یکی از طعمه هایش شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۹۰۹۵۰
اعتراف زورگیر به 3 فقره سرقت میلیونی در یک روز

ماموران گشت کلانتری 118 ستارخان روز گذشته حین گشتزنی متوجه درگیری دو مرد در یکی از خیابان های منطقه شدند. همزمان با حضور ماموران، پسر جوان موتور سوار قصد فرار داشت که با اقدام به موقع ماموران، وی دستگیر و به همراه شاکی به کلانتری منتقل شدند.

مرد جوان همزان با آغاز تحقیقات به ماموران گفت: در حال عبور از خیابان بودم که پسر موتورسوار با نزدیک شدن و تهدید چاقو قصد داشت کیف دستی ام را که حاوی چند میلیون تومان پول نقد بود به سرقت ببرد. وقتی در برابرش مقاومت کردم او قصد مجروح کردنم را داشت که با حضور به موقع ماموران شناسایی و دستگیر شد.

در ادامه، ماموران در بازرسی از پسر زورگیر دو قبضه چاقو، تعدادی کیف پول، تلفن همراه و مقادیری وجه نقد کشف و ضبط کردند.

در ادامه پسر جوانی به نام «مهدی» در بازجویی ها به زورگیری اعتراف کرد و گفت: از صبح با شناسایی دو طعمه که پول زیادی به همراه داشتند از آنها در خیابانی خلوت زورگیری کردم و عصر نیز در حال پرسه زنی در خیابان ستارخان بودم که متوجه شدم مرد جوان پول های زیادی را با خود حمل می کند.وقتی به او نزدیک شدم در برابرم مقاومت کرد و همان موقع نیز از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدم.

سرهنگ جوانمرد سرکلانتر دوم پایتخت با اعلام این خبر، افزود: متهم به سه فقره زورگیری در یک روز اعتراف و تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم این متهم ادامه دارد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
اردوگاه كاراجباری خیلی برای اینجورافراد میتونه مفیدباشه-روزی بیست ساعت كاردرمقابل دووعده غذای سبك جهت نمردن میتونه این انگلها رو بعدازیكسال سرعقل بیاره تاخرجشون روازجیب دیگران درنیارن.

نیازمندی ها