عملیات والفجر 8 در خراسان جنوبی بازسازی می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از بازسازی عملیات والفجر 8 همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۰۹۹
عملیات والفجر 8 در خراسان جنوبی بازسازی می‌شود

به گزارش مهر، سرهنگ علی قاسمی ظهر سه‌ شنبه در ستاد بزرگذاشت هفته دفاع مقدس خراسان جنوبی اظهار داشت: ستاد دفاع مقدس دو هفته گذشته در سپاه تشکیل شده و کارهای مردمی و ستادی آن تصویب شده است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه ‌های هر شهرستان با محوریت فرماندار‌ها است،افزود: در استان 46 عنوان برنامه در سطوح مختلف اجرا می‌ شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی به برنامه‌ها هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برگزاری رژه و اقتدار نیرو‌های مسلح، همایش پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس و دیدار از 400 خانواده شهید از جمله این برنامه‌ ها است.

قاسمی با بیان اینکه در سال 250 یادواره شهید در استان برگزار می‌ شود، ادامه داد: در این ایام سخنرانانی از رزمندگان به مدارس رفته و خاطرات و ابتکارات دفاع مقدس را بیان می ‌کنند.

وی از بازسازی عملیات والفجر 8 در استان خبر داد و بیان داشت: از دو ماه گذشته برنامه ‌ریزی‌های آن شروع شده که برگزاری رزمایش و نمایشگاه  والفجر 8 همکاری مخابرات، آب و فاضلاب،برق و شهرداری را می ‌طلبد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: در استان 29 هزار رزمنده بسیجی و هزار و 200  خانواده شهدای بسیج وجود دارد که برنامه منسجمی برای آنان نیست و باید برنامه ‌ریزی شود تا از آنان دیدار صورت گیرد.

قاسمی تاکید کرد: امسال سعی داریم محتوا و کیفیت و زمان برنامه‌ها را تا حدودی تغییر دهیم.

وی همچنین  از برخی ادارات  برای نداشتن برنامه و عدم بازدید از مناطق راهیان نور گلایه کرد و گفت: فضاسازی ادارات در هفته دفاع مقدس نباید فقط  در حیطه اداره باشد و بهتر است خیابانها پیرامون را نیز در برگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها