با حضور معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت؛

واگذاری همزمان 9459 واحد مسکن مهر آذربایجان شرقی

معاون اول رییس جمهور 9459 واحد مسکن مهر در سطح استان آذربایجان شرقی را به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار داد.
کد خبر: ۵۸۳۳۱۲
واگذاری همزمان 9459 واحد مسکن مهر آذربایجان شرقی

محمد رضا رحیمی عصر امروز (شنبه) در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی با حضور در شهر سهند واقع در شهرستان اسکو ، همزمان با افتتاح مجتمع 270 واحدی رصد در این شهر ، در مجموع 9459 واحد مسکونی را در سطح استان افتتاح کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین از یک واحد مسکونی بازدید و ضمن گفتگو با مالک آن ، کلید این واحد را به شکل نمادین به این خانواده واگذار کرد.

از این تعداد ،1786 واحد مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر ، 1330 واحد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر ، 6143 واحد در شهر جدید سهند و 200 واحد نیز مربوط به بافت فرسوده می باشد.

بهره برداری از بیمارستان 134 تختخوابی مرند

رحیمی عصر امروز (شنبه) در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی، در شهرستان مرند حضور یافت و بیمارستان 134 تختخوابی این شهرستان را که در زمینی به مساحت 3.8 هکتار و با زیربنای 9510 مترمربع احداث شده است، افتتاح کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از بخشهای مختلف این بیمارستان بازدید کرد و با توضیحات مسئولین در جریان ویژگیها، تجهیزات و روند خدمات رسانی این مرکز درمانی قرار گرفت.

اعتبار هزینه شده برای احداث این بیمارستان 122 میلیارد ریال است و بستری های داخلی، جراحی، کودکان، زنان و زایمان، سی سی یو، آی سی یو، درمانگاه های تخصصی ، فیزیوتراپی، رادیولوژی، آزمایشگاه و آندوسکوپی از جمله بخش های این بیمارستان می باشد.

افتتاح باند دوم بزرگراه صوفیان – شبستر

رحیمی همچنین امروز باند دوم بزرگراه صوفیان - شبستر را به طول 25 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال، افتتاح کرد .

عرض این بزرگراه 24.60 متر ، تعداد خط عبور رفت و برگشتی آن چهار عدد و سرعت طرح در این بزرگراه 110 کیلومتر در ساعت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها