معاون وزیر بهداشت:

دانشجوی ستاره دار نداریم

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشجوی ستاره دار نداریم و نمی دانم این مفهوم چه معنایی دارد.
کد خبر: ۵۷۵۱۹۹
دانشجوی ستاره دار نداریم

محمدحسین آیتی در نشستی با خبرنگاران افزود: جامعه مخاطب ما که اغلب از میان رتبه های برتر کنکور هستند، بسیار خوب و فرهیخته اند؛ معتقدم دانشجویان ما بسیار خوب و بهترین دانشجویان هستند.

وی همچنین درباره مشکلات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت : این دانشگاه 17 فروردین از دانشگاه علوم پزشکی تهران جدا شد و طبیعی بود دانشجویان درباره مواردی چون خدمات دریافتی، مدرک تحصیلی و دیگر مسائل آموزشی خود نگرانی هایی داشته باشند.

آیتی افزود: کارگروه ویژه ای برای رسیدگی به این مسائل تشکیل شد و مسائل دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران که بیشتر مسائل آنها آموزشی  بود، به خوبی مدیریت شد و از اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت دیگر با اعتراضی در این باره مواجه نشده ایم.

وی گفت: به دانشجویان این دانشگاه اطمینان داده ایم تا پایان نیم سال تحصیلی و امتحان های آنها تغییری در وضع خدمات خوابگاهی، بیمارستانی و رفاهی آنها ایجاد نمی شود و نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به مطرح شدن این موضوع در آخرین جلسه مسئولان دوایر حقوقی این دو وزارتخانه افزود: موارد و اشکالات منطقی بر آئین نامه تهیه شده وارد بود که برطرف شد و کار خوبی انجام شده اس

معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: آئین نامه انضباطی دانشگاه های کشور آخرین بار سال 87 با امضای وزرای بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و علوم ، تحقیقات و فناوری به دانشگاه ها ابلاغ شده بود.

آیتی گفت : با تغییر فضاها و تکنولوژی، مضامین و مصادیق جدیدی از تخلفات بروز می کند که اگر در آئین نامه گنجانده نشده باشد هر دانشگاه به ناچار با برخورد سلیقه ای به موضوع مرتبط رسیدگی می کند.

وی افزود: کار اصلاح آئین نامه انضباطی دانشگاه ها از اواسط سال 90 در دو وزارتخانه مرتبط تشکیل شد و اوایل پارسال کار ما در هر دو وزارتخانه به پایان رسید.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به دلیل ماهیت حقوقی شوراهای انضباطی و قابل پیگیری بودن احکام این شورا از طریق حقوقی، لازم بود دوایر حقوقی دو وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری درباره آئین نامه تهیه شده نظر دهند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها