پلاک مخدوش شده با آدامس، زورگیران را لو داد

رییس کلانتری 103 گاندی از دستگیری دو زورگیر موتورسوار خبر داد و گفت: پلاک موتورسیکلت متهمان با آدامس مخدوش شده بود و این امر ظن ماموران را برانگیخته و به دستگیری آنها ختم شد.
کد خبر: ۵۶۹۹۰۷
پلاک مخدوش شده با آدامس، زورگیران را لو داد

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ رضا بستو رییس کلانتری 103 گاندی گفت:روز گذشته واحد گشت این کلانتری هنگام گشتزنی در خیابان آفریقا به یک پلاک یک دستگاه موتورسیکلت که با آدامس مخدوش شده بود مشکوک شده و دو سرنشین آن را تحت نظر و تعقیب نامحسوس قرار داد.

وی افزود:هنوز دقایقی نگذشته بود که این موتورسواران در خیابان گلستان اقدام به سرقت و زورگیری از یک شهروند کردند که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و به آنها دستور توقف دادند اما این سارقان به جای توقف فرار را بر قرار ترجیح داده و سعی کردند از محل بگریزند.

سرهنگ بستو اضافه کرد: تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه در خیابان برزیل، هر دو متهم با شلیک هوایی پلیس متوقف شده و پس از بازداشت به کلانتری منتقل شدند.

رییس کلانتری 103 گاندی تصریح کرد: هر دو متهم پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی های فنی قرار گرفتند که در نتیجه ضمن معرفی خود به نام های «محمدرضا» و «شهاب» اقرار کردند که با مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه خود اقدام به زورگیری از شهروندان می کنند و تا کنون سه بار نیز اقدام به سرقت و کیف قاپی کرده اند.

گفتنی است؛ هر دو متهم پس از اعتراف به جرایم خود برای تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها