در این گزارش فیلمی تکان دهنده از رفتار زننده یک دختر بچه عرب را مشاهده می‌کنید.
کد خبر: ۱۰۳۲۸۱۶
قلیان کشیدن عجیب یک دختربچه عرب + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،کاربران عرب در فضای مجازی به تازگی فیلمی تکان دهنده از یک دختر بچه 4 ساله اهل شام را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند که با واکنشهای بسیار تندی از طرف سایر بازدیدکنندگان ویدئو داشته و خشم آنها را برانگیخته است.

ماجرا از این قرار است که مادر این دختر امکان قلیان کشیدن را به راحتی برای او در خانه فراهم کرده که علاوه بر قبح این اقدام ضررهای بی شماری به سلامت کودک وارد می کند.

در ادامه فیلم لحظاتی مادر قلیان را از دست دختر می گیرد و ببینید که او چگونه برای پس گرفتن قلیان بی تابی می کند، در گوشه ای از تصویر دختر دیگری دیده می شود که شاید دوست یا خواهر او باشد که در خوشبینانه ترین حالت اگر فرض کنیم که او هم به این معضل گرفتار نباشد قطعا برایش بد آموزی خواهد داشت و ممکن است بزودی او هم یاد بگیرد که دست به چنین عمل ناپسندی بزند.

مساله ای که گذشته از قلیان کشیدن دخترک بسیار آزار دهنده است بی تفاوتی و بی مسئولیتی مادر او در قبال آموزش های لازم و تربیت فرزندش است که این از رفتار او در فیلم کاملا مشهود است. گفتنی است هنوز اطلاعاتی در مورد مکان فیلمبرداری منتشر نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها