خبر کوتاه

نجات 10 کوهنورد از ارتفاعات دماوند

سخنگوی سازمان امداد و نجات از نجات کوهنوردان جانباز و ترک‌تبار از ارتفاعات دماوند خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۴۷۷

به گزارش فارس، مصطفی مرتضوی در این باره گفت: عصر یکشنبه پنج کوهنورد جانباز ایرانی همراه پنج کوهنورد تبعه ترکیه در ارتفاعات کوه دماوند به‌دلیل بارش باران و مه‌گرفتگی مسیر خود را گم کرد ند. پس از اعلام گم شدن آنها به امدادگران کوهستان، جستجو برای یافتن آنها در ارتفاعات دماوند آغاز شد و امدادگران موفق شدند این افراد را صبح دیروز و پس از 18ساعت عملیات جستجو درحالی که از مسیر خود منحرف شده بودند، پیدا کنند.

مرگ دختری در خانه دانشجویی

تحقیقات کارآگاهان جنایی برای رازگشایی از مرگ دختر جوان در خانه دانشجویی در یکی از محلات شهرستان مهاباد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این دختر 26 ساله دانشجوی ترم آخر رشته حقوق دانشگاه آزاد مهاباد بود. او همراه سه دختر دیگر خانه‌ای را در شهرک بهارستان شهرستان مهاباد اجاره کرده و با هم زندگی می‌کردند. عصر یکشنبه دوستانش به اتاق او رفته و هر چه صدایش زدند، پاسخی نشنیدند و با نزدیک شدن به وی متوجه شدند او نفس نمی‌کشد. دختران دانشجو که بشدت ترسیده بودند با پلیس و اورژانس تماس گرفتند. ماموران و امدادگران با اعزام به محل حادثه، مشاهده کردند دختر جوان مرده است. این در حالی بود که بررسی اولیه کارشناسان پزشکی قانونی نشان می‌داد وی به علت ایست قلبی و ریوی براثر مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده است. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

بخشش قاتل پس از 6 سال

مردی که 6 سال پیش در جریان یک درگیری فردی را کشته بود، با گذشت اولیای دم از مجازات مرگ نجات یافت.

به گزارش فارس، حسین برشان، رئیس اداره زندان جیرفت در این باره گفت: این مرد اعدامی 6 سال پیش در جریان درگیری با دوستش او را با ضربه چاقو کشته و پس از دستگیری روانه زندان شده بود. متهم با توجه به درخواست اولیای‌دم مبنی بر قصاص، به قصاص محکوم شد. با تائید این حکم در دیوان عالی کشور و ارسال پرونده قضایی به واحد اجرای احکام دادگستری، قاتل در آستانه مجازات مرگ قرار گرفت تا این که با گذشت 6 سال از وقوع این جنایت، روز گذشته، مرد اعدامی توانست رضایت خانواده مقتول را جلب و از مجازات قصاص نجات پیدا کند.

2 کشته در معدن طزره

سهل‌انگاری کارگران در معدن طزره دامغان، دو کشته برجا گذاشت. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پورمعظمی، رئیس اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی دامغان در این باره گفت: این حادثه صبح دیروز در تونل 30 معدن طزره به علت بسته نبودن سیم بکسل به وینچ واگن زغال رخ داد. در این حادثه دو کارگر کشته شدند و یک نفر هم مجروح شد.

کوچ ناکام دزدان به مناطق سیل‌زده چالوس

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از دستگیری 6 سارق که قصد سرقت از خانه‌های خسارت دیده در منطقه سیل‌زده ارتفاعات جاده چالوس را داشتند، خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار بخشعلی کامرانی صالح دیروز در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده ارتفاعات جاده چالوس در این باره گفت: این شش سارق که قصد داشتند در قالب نیروهای مردمی کمک‌کننده به سیل‌زدگان، اموال خانه‌های خسارت‌دیده را به یغما ببرند ، دستگیر شدند.

کشف جسد 2 نوزاد در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از کشف جسد دو نوزاد در زیر یکی از پل‌های مشهد خبر داد . به گزارش فارس، سرهنگ حسین بیدمشکی در این باره گفت: پنجشنبه هفته گذشته جسد دو نوزاد 6 روزه که آثار جراحات بر روی بدن آنها بود در داخل پلاستیک در زیر یکی از پل‌های مشهد کشف شد. با بررسی‌های اولیه مشخص شد که این نوزادان که یکی دختر و دیگری پسر بود، از بالای پل به پایین پرتاب شده‌اند. به احتمال قوی این نوزادان در یک محل غیرقانونی و به صورت مرده دنیا آمده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها