جابه‌جایی اطلاعات، مدیریت فایل‌ها و تهیه نسخه پشتیبان در آی‌دیوایس‌ها

«آی‌تیونز» را فراموش کنیــد

کاربران دستگاه‌های همراه اپل اعم از آیفون، آ‌یپد و آیپاد با نرم‌افزار آی‌تیونز آشنایی دارند؛ این نرم‌افزار واسطه‌ای میان رایانه و دستگاه‌های همراه اپل است که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات را میان آنها انتقال دهید.
کد خبر: ۷۸۹۸۴۷
«آی‌تیونز» را فراموش کنیــد

اگر از این برنامه استفاده کرده باشید، مطمئنا با محدودیت‌ها و دشواری استفاده از آن نیز مواجه شده‌اید. یکی از اصول عملکردی این نرم‌افزار، هماهنگ‌سازی اطلاعات ذخیره شده در رایانه با اطلاعات ذخیره شده در دستگاه همراه شماست. این قابلیت برای افرادی که می‌خواهند یک کپی از موزیک‌ها، ویدئوها و... را هم روی رایانه و هم روی دستگاه همراه خود داشته باشند بسیار مفید است، اما وقتی بخواهید چند موزیک را از رایانه‌ یکی از دوستان خود به دستگاه همراه خود منتقل کنید یا قصد دارید به‌طور موقت دو ویدئوی ذخیره شده در دستگاه را حذف و ویدئوهای دیگری را جایگزین آن کنید، مجبورید نرم‌افزار آی‌تیونز را با رایانه‌ جدید نیز هماهنگ (Sync) کنید، که این عملیات می‌تواند به از دست رفتن و حذف اطلاعات شما از روی دستگاه منجر شود. اما دستگاه‌های اندرویدی براحتی با کابل اتصال یو.‌اس.‌بی به رایانه متصل شده و حافظه‌ دستگاه و کارت حافظه‌ جانبی همچون یک حافظه‌ فلش در رایانه فراخوانی شده و شما می‌توانید براحتی اطلاعات را انتقال دهید. دوست دارید در دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آی.او.اس همچون آیفون، آیپد و آیپاد عملیات انتقال فایل را براحتی دستگاه‌های مجهز به اندروید انجام دهید؟

جایگزین نیرومند آی‌تیونز

نرم‌افزار قدرتمند Tipard iPhone Transfer Ultimate بهترین ابزار برای مدیریت فایل‌های کاربران آیفون، آیپد و آیپاد است. این نرم‌افزار با روش عملکرد بسیار ساده خود این امکان را به شما می‌دهد براحتی همه فایل‌های ذخیره شده در دستگاه را مدیریت کرده، آنها را میان رایانه و دیگر دستگاه‌های هوشمند جابه‌جا کنید و در صورت نیاز از اطلاعات ذخیره شده در دستگاه هوشمند خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. برخی امکانات این نرم‌افزار به‌طور خلاصه عبارت است از:

ـ کپی کردن موزیک‌ها، ویدئوها، تصاویر و دیگر اطلاعات از رایانه به آیفون، آیپد و آیپاد با یک کلیک

ـ انتقال آسان تصاویر، ویدئوها، موزیک‌ها، فهرست مخاطبان و... از آی‌دیوایس‌ها به رایانه

ـ انتقال مستقیم فایل‌ها میان دستگاه‌های مجهز به آی.او.اس

ـ فراخوان هوشمندانه فایل‌های ذخیره شده در آی‌دیوایس‌ها به آی‌تیونز

ـ پشتیبانی از بیشتر دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آی.او.اس از جمله آیفون 6 و آیفون 6 پلاس

ـ سازگاری کامل با آی.او.اس 8

انتقال از رایانه به آی‌دیوایس‌ها

همان‌طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، اولین و مهم‌ترین قابلیتی که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد، انتقال آسان اطلاعات از رایانه به دستگاه هوشمند شماست. برای انجام این کار به نرم‌افزار آی‌تیونز نیاز ندارید و کاربران مبتدی با کمترین سطح دانش از کار با رایانه و نرم‌افزارهای رایانه‌ای نیز می‌توانند براحتی عملیات انتقال اطلاعات روی دستگاه هوشمند خود را انجام دهند.

انتقال از آی‌دیوایس‌ها به رایانه

اگر می‌خواهید فایلی را از روی دستگاه خود در رایانه‌ دوست‌تان کپی کنید یا قصد دارید یک نسخه پشتیبان از اطلاعات ذخیره شده در دستگاه تهیه کنید نیز پیشنهاد ما استفاده از نرم‌افزار Tipard iPhone Transfer است. به کمک این نرم‌افزار براحتی می‌توانید هر فایل دلخواه را از روی دستگاه هوشمند خود به رایانه انتقال دهید و این فایل می‌تواند فهرست مخاطبان شما نیز باشد.

همچنین در صورتی که تابه‌حال آی‌تیونز را روی دستگاه خود نصب نکرده و قصد داشته باشید از اطلاعات دستگاه خود یک نسخه پشتیبان بگیرید، ممکن است با هماهنگ شدن دستگاه با آی‌تیونز اطلاعات شما از روی آن حذف شود و سپس فایل پشتیبان برای شما ایجاد شود. رفع این مشکل نیز با این نرم‌افزار براحتی امکان‌پذیر است. قابلیت ورود هوشمندانه اطلاعات ذخیره شده در دستگاه به مجموعه آی‌تیونز این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا ابتدا فایل‌های خود را به برنامه منتقل کرده، سپس در شرایطی که اطلاعات روی رایانه و دستگاه هوشمندتان وجود دارد عملیات هماهنگ‌سازی و پشتیبان‌گیری را انجام دهید. به‌این‌ترتیب نه‌فقط هیچ اطلاعاتی حذف نمی‌شود، بلکه یک کپی از اطلاعات ذخیره شده در دستگاه بدون کوچک‌ترین مشکلی به آی‌تیونز نیز منتقل شده است.

انتقال میان آی‌دیوایس‌ها

نظرتان درباره انتقال اطلاعات از آیفونی به آیفون دیگر چیست؟ انتقال ویدئوهای ذخیره شده در آیفون به آیپد چطور؟ یا شاید یک آیفون جدید برای خود خریده باشید و بخواهید اطلاعات ذخیره شده خود را به آیفون جدیدتان منتقل کنید؟ قابلیت انتقال مستقیم اطلاعات میان دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آی.او.اس از دیگر امکاناتی است که با این برنامه در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای استفاده از این قابلیت کافی است هر دو دستگاه مورد نظر را به رایانه متصل کرده، نرم‌افزار را اجرا کنید و اطلاعات موردنظر را از هر دستگاهی به دستگاه دیگر انتقال دهید (انتقال مستقیم). فراموش نکنید در صورتی‌که فقط یک کابل در اختیار داشته باشید نیز می‌توانید با واسطه قرار دادن رایانه این عملیات را طی کنید. به‌این منظور کافیست اطلاعات را از دستگاه اول به رایانه منتقل کرده، سپس دستگاه دوم را به رایانه متصل کنید و اطلاعات را از رایانه به آن انتقال دهید (انتقال غیرمستقیم).

مدیریت اطلاعات

از دیگر امکاناتی که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد، مدیریت اطلاعات ذخیره شده در دستگاه از سوی رایانه است. شما می‌توانید عکس‌هایتان را گروه‌بندی و موزیک‌ها را به آلبوم‌ها و فهرست پخش‌های متعدد تقسیم کنید و حتی مخاطبان جدیدی به فهرست مخاطبان خود اضافه کرده یا مخاطبان فعلی را با رایانه ویرایش کنید (پشتیبانی از قابلیت حذف مخاطبان تکراری).

دوست دارید پیام‌های رد و بدل شده در آیفونتان را نیز در رایانه ذخیره کرده یا یک نسخه چاپی از آنها در اختیار داشته باشید؟ استخراج پیام‌های ذخیره شده در دستگاه در فرمت‌های مختلف متنی، فایل اکسل و صفحه‌ وب نیز از جمله امکاناتی است که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد.

این نرم‌افزار با قابلیت اجرا در دستگاه‌های مجهز به نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز و سیستم‌عامل مک.او‌.اس‌.ایکس 5/10 و بالاتر از لینک‌های زیر قابل دانلود است:

Windows: http://tipard.com/download/iphone-transfer-ultimate.exe

Mac: http://www.tipard.com/download/mac/mac-iphone-transfer-ultimate.dmg

برای مشاهده دیگر اطلاعات فنی و فهرست دستگاه‌ها و فرمت‌های پشتیبانی شده با این نرم‌افزار می‌توانید از این لینک کمک بگیرید:

http://www.tipard.com/‌iphone-transfer‌/‌references.html

امیر عصاری / کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها