جستجوی جدید در فیس‌بوک علی‌رغم کاریی بالا، امنیت اطلاعات شخصی را پایین می‌آورد

همین حالا فیس‌بوک خود را زیر و رو کنید

شاید یک پست را در شرایط احساسی خاصی نوشته‌اید که دوست ندارید کسی آن را دوباره به یاد بیاورد و یا اینکه با فرد جدیدی دوست شده‌اید که دوست ندارید از پست‌های قدیمی شما آگاه شود. تمامی این موارد به واسطه این سیستم جستجوی جدید رسما به فنا خواهند رفت.
کد خبر: ۷۵۳۵۰۸
همین حالا فیس‌بوک خود را زیر و رو کنید

جام جم کلیک: شاید در شبکه اجتماعی فیس‌بوک موارد بسیاری از پست‌ها و استتوس‌ها در طول زمان از خاطر شما رفته باشد و یا فردی شما را در یک عکس یا متن خاص تگ کرده باشد که شما به آن توجه نکرده بوده‌اید. ولی امکان جستجوی جدید این شبکه اجتماعی تمامی موارد این چنینی که در قبرستان حافظه فیس‌بوک نهفته است را دوباره به سطح قابل دسترسی آسان باز می‌گرداند.

این امکان در نخستین گام بسیار مفید است زیرا دیگر برای یافتن موارد خاص لازم نیست کل تایم لاین خود را زیر رو رو کنید ولی مشکل زمانی آغاز می‌شود که بفهمید دوستان شما نیز می‌توانند حساب کاربری شما را با همین روش جستجو کنند. در این شرایط همه کارهایی که در طول مدت زمان حضور در فیس‌بوک انجام داده‌اید برای شما زنده خواهد شد. شاید یک پست را در شرایط احساسی خاصی نوشته‌اید که دوست ندارید کسی آن را دوباره به یاد بیاورد و یا اینکه با فرد جدیدی دوست شده‌اید که دوست ندارید از پست‌های قدیمی شما آگاه شود. تمامی این موارد به واسطه این سیستم جستجوی جدید رسما به فنا خواهند رفت زیرا امکان جستجو با جزئیات فراوانی به وجود آمده است که می‌تواند در نهایت به هویدا شدن این اطلاعات منجر شود.

بهترین راه برای رویارویی با این قابلیت جدید این است که شما نخستین فردی باشید که حساب کاربری خود را زیر و رو می‌کند تا مواردی را که حس می‌کنید دوست ندارید کسی دوباره آن را ببیند را از روی شبکه اجتماعی خود پاک کنید

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید مهدوی فر
Canada
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
۰
۰
سلام مطلب خوب و بجایی بود. گاها استیتیوس هایی هستند كه وقتی داخل تایم لاینمون ناگهان بهش برمیخوریم و احساس خجالت یا حتی شوكه شدن میكنیم كه احیاناً در شرایط احساسی بدی اقدام به ابراز حرفهایی كردیم كه حالا به نظرمون منطقی نیست!
ممنونم.

نیازمندی ها