معرفی نرم‌افزار آشپزخونه فیروزه ای

نرم‌افزار موبایل: آشپزی به روش موبایلی

معرفی نرم افزار MarkO

نرم‌افزار موبایل: مادر جان لطفا سر راه 2 تا نان بخر!!

فراموشی از جمله رفتارهایی است که خواسته و یا ناخواسته باعث ناراحتی اطرافیان ما می‌شود و روی روابط اجتماعی ما تاثیرگذار است. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که برای خرید روزمره و انجام کارها با مشکل فراموشی دست به گریبان هستید برنامهMarkO برای شما ساخته شده است.
کد خبر: ۷۴۲۱۱۰
نرم‌افزار موبایل: مادر جان لطفا سر راه 2 تا نان بخر!!

جام جم کلیک: فراموشی از جمله رفتارهایی است که خواسته و یا ناخواسته باعث ناراحتی اطرافیان ما می‌شود و روی روابط اجتماعی ما تاثیرگذار است. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که برای خرید روزمره و انجام کارها با مشکل فراموشی دست به گریبان هستید برنامهMarkO برای شما ساخته شده است.

این برنامه دوست داشتنی و کاربر پسند در حقیقت برای مدیریت کارهای شما است.

کافی است فهرستی از کارهای روزمره و خرید منزلتان را با مشخص کردن موقعیت مکانی آن به MarkO بدهید.

این برنامه با استفاده از سیستم موقعیت یاب جهانی گوشی همراه و یا ساعت هوشمند شما، به محض نزدیک شدنتان به محل مورد نظر، شما را با پیام کوتاه مطلع می‌سازد.

به عنوان مثال فرض کنید امشب به میهمانی دعوت شده اید و دست بر قضا مسئولیت خرید کیک برعهده شما است. با وارد کردن آدرس شیرینی فروشی به MarkO به محض اینکه از حوالی آن منطقه عبور کنید به شما یادآوری می‌کند که موقع خرید کیک تولد است.

این برنامه هماهنگ با سیستم عامل آندروید و کاملا رایگان است.همچنین امکان یه اشتراک گذاری وظایف با دوستان خود را نیز برای شما از طریق پیام کوتاه، پست الکترونیکی و شبکه های اجتماعی فراهم می‌کند.

با وجود این نرم‌افزار، برای نخریدن نان و میوه برای خانواده محترمتان می‌باید به دنبال دلیلی بجز فراموشی بگردید!

دانلود رایگان نرم‌افزار MarkO برای اندروید 4.1 و بالاتر

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها