jamejamonline
ورزشی فوتبال کد خبر: ۶۵۴۹۸۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲  |  ۱۵:۰۷

باشگاه مجازی هواداران تیم ملی فوتبال ایران تشکیل شد.

رونمایی از باشگاه مجازی هواداران تیم ملی فوتبال

به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات - باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران با هدف عضویت هواداران و حامیان تیم ملی فوتبال ایران و بهره‌مندی از بستر فضای مجازی با حضور علی‌اصغر کاراندیش معاون توسعه و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی، عزیزالله عزیز دبیر اتحادیه مدیران باشگاه‌ها، حسن نجفی سولاری رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، حسین یاریار رییس باشگاه هنرمندان ایران و داوود روستایی قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی رسانه دیجیتال رونمایی شد.

در این مراسم معاون توسعه و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز خوشحالی از رونمایی از باشگاه مجازی هواداران تیم ملی فوتبال ایران گفت: امسال که برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با حضور فعال بخش خصوصی و با همراهی بخش دولتی برگزار شد و تجربه موفقی در اولین سال از دولت به بار نشست خوشحالم که شاهد حرکتی مثبت در عرصه حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در فضای مجازی نیز هستیم.

محمد حسن انتظاری، دبیر شورای عالی فضای مجازی در این مراسم درباره ظهور توانمندی‌های دیجیتال در ایران گفت: عرصه فضای مجازی عرصه بروز خلاقیت جوانان است و قوی‌ترین و نخبه‌ترین افراد در این حوزه فعال هستند و ما امیدواریم نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بهره‌مندی مناسب از فرصت، جذابیت و استقبال عمومی از حضور تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال و فعالیت قوی باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران زمینه بروز این فعالیت‌ها را هرچه بیشتر فراهم کند تا در عرصه اقتصاد مقاومتی شاهد گسترش استفاده از فناوری اطلاعات وارتباطات در کشور باشیم و بیشترین بهره را در این حوزه از نیروی انسانی داشته باشیم.

دبیرکل شورای حامیان تیم ملی فوتبال ایران نیز با ارایه توضیحاتی در خصوص باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران، اعلام کرد: از آنجا که تنها 95 روز به آغاز مسابقات جام جهانی 2014 برزیل باقی مانده است شورایی متشکل از باشگاه‌های فوتبال، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، مجلس شورای اسلامی، اتحادیه‌های فوتبال، باشگاه هنرمندان و تشکل‌های مردم نهاد به منظور جلب حمایت‌های مردمی از تیم ملی تشکیل شد و علاقه‌مندان برای طرفداری و هواداری از تیم ملی فوتبال ایران می‌توانند به صورت مجازی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این باشگاه به نشانی www.jam2014.ir و یا با حضور در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نسبت به ثبت‌نام و عضویت اقدام کنند.

مزایای کارت هواداری

عزیزالله محمدی دبیر اتحادیه مدیران باشگاه‌ها و دبیر شورای حامیان تیم ملی فوتبال ایران در ادامه به معرفی مزایای کارت هواداری تیم ملی فوتبال ایران پرداخت که دریافت تقویم کامل مسابقات به همراه سابقه تیم‌ها و معرفی ستاره‌ها و پوسترهای جام جهانی، عضویت در مسابقه‌های سرود، نماهنگ، فیلم کوتاه، شعر، نقاشی و موسیقی تیم ملی فوتبال ایران و همچنین دریافت کارت باشگاه سرآمد به اعتبار آموزشی یک میلیون ریال از جمله این مزایا است.

حسن نجفی سولاری، رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال نیز در مراسم رونمایی از باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران با اعلام حمایت کامل از این باشگاه از طریق ظرفیت‌ها و امکانات واحدهای تابعه مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، شبکه ملی فرهنگ (مجتمع‌های فرهنگ دیجیتال در سراسر کشور) و باشگاه سرآمد، ابراز امیدواری کرد، این باشگاه بر اساس منشور و اهداف و برنامه‌های خود بتواند با بهره گیری از بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه‌های دیجیتال موجب مشارکت حداکثری نوجوانان و جوانان در سطح کشور شود و شور و نشاط و شادی را تا پایان مسابقات جام جهانی در کشور به همراه داشته باشد.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:
خبرهای مرتبط