فرار بزرگ در شبکه تماشا

شبکه تماشا سریال‌های «فرار بزرگ» و «سال‌های مشروطه» را برای پخش در ایام دهه فجر در نظر گرفته است.
کد خبر: ۵۳۲۱۰۱

سریال فرار بزرگ را در نیمه‌ دهه 80 محمدحسین لطیفی کارگردانی کرد. در این سریال سعید امیرسلیمانی، زنده‌یاد رضا سعیدی، شهره لرستانی، جواد رضویان و شهرام قائدی نقش‌های اصلی را بازی می‌کردند. داستان این سریال درباره گروهی از درباریان شاه است که در روزهای قبل از پیروزی انقلاب تصمیم می‌گیرند از مملکت خارج شوند. این سریال از دهم بهمن از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

سریال «سال‌های مشروطه» که از هشتم بهمن از شبکه تماشا پخش می‌شود را محمدرضا ورزی کارگردانی کرده است. در این سریال محمدرضا شریفی‌نیا، ایرج راد، اکبر عبدی، محمد مطیع، حسین محجوب و... ایفای نقش می‌کنند.

سریال ژاپنی جنگجویان کوهستان هم از روز چهارشنبه از شبکه تماشا پخش می‌شود.این سریال درباره گروهی از مبارزان است که در محله لیانگ شان‌پو جمع می‌شوند تا با حاکمان ظالم مبارزه کنند.

کامبیز اخوان، مدیر شبکه تماشا درباره پخش سریال‌های جدید از این شبکه به جام‌جم گفت: برخی سریال‌ها که اکنون از شبکه تماشا به نمایش در می‌آید بین مردم طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل بعد از این‌که پخش شبکه تماشا سراسری شد، این سریال‌ها را تکرار می‌کنیم.

مدیر شبکه تماشا درباره راهکارهایی که از هم‌پوشانی برنامه‌های شبکه‌های آی‌فیلم و تماشا جلوگیری خواهد کرد، گفت: در تعریفی که برای شبکه آی‌فیلم شده است این شبکه فقط سریال‌های ایرانی را نمایش می‌دهد، اما شبکه تماشا هم سریال ایرانی و هم سریال خارجی پخش می‌کند.

وی درباره میزان سریال‌های ایرانی و خارجی گفت: مردم ایران بیشتر تمایل دارند که سریال‌های تولید داخل را تماشا کنند برای همین اولویت ما پخش سریال‌های ایرانی است اما بخشی از جدول پخش شبکه را هم به سریال‌های خارجی خاطره انگیز و ارزشمند خارجی اختصاص داده‌ایم.

اخوان درباره نسبت پخش این سریال‌ها گفت: الان که سریال مرحله پخش آزمایشی را سپری می‌کند ما از طریق نظرسنجی‌های شبکه با نظر مردم آشنا می‌شویم و در نسبت انتخاب سریال‌های ایرانی و خارجی نظر مردم برایمان اهمیت دارد.

مدیر شبکه تماشا با ذکر این که پخش سراسری این شبکه بزودی آغاز می‌شود، گفت: سریال‌های تولید مراکز استان هم در جدول پخش شبکه تماشا گنجانده خواهد شد.

اخوان از ادامه پخش میان‌برنامه‌هایی مانند نیمکت خبر داد و گفت: میان‌برنامه‌های شبکه تماشا هم تامینی است و هم تولیدی. ما قرار است در آینده نزدیک تولید برخی از برنامه‌ها را آغاز کنیم.

وی در خاتمه به این نکته اشاره کرد که با راه‌اندازی رسمی شبکه تماشا، بازپخش سریال‌ها از شبکه‌های سراسری خیلی کم خواهد شد و آنها فقط سریال‌های تولیدی پخش خواهند کرد، چون بازپخش سریال‌ها به شبکه‌های آی‌فیلم و تماشا سپرده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها