با تولید یک فیلم در مرکز سیما فیلم‌

خوشبختی «در حصار آرزو» به پایان می‌رسد

فیلم تلویزیونی «در حصار آرزو» برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما تولید می‌شود. این فیلم را فریدون فرهودی به سفارش مرکز سیما فیلم کارگردانی می‌کند و تهیه کننده آن علی کربلایی است.
کد خبر: ۲۱۳۷۰۲
کربلایی در گفتگو با خبرنگار جام‌جم، زمان آغاز تصویربرداری این فیلم را نیمه مهر اعلام کرد و گفت: تصویربرداری تا آخر این هفته طول می‌کشد. وی یادآور شد که شبکه پخش این فیلم هنوز مشخص نشده است.

فیلمنامه «در حصار آرزو»‌ را پریسا مجتبوی و فرهودی با همکاری هم نوشته‌اند. داستان این فیلم درباره زنی به نام فریباست که از راه مسافرکشی زندگی خود و خانواده‌اش را تامین می‌کند. در یکی از روزها او با زن و شوهری به نام سیمین و مهرداد آشنا می‌شود که در آرزوی داشتن فرزند هستند.

فریبا به آنها کمک می‌کند تا نوزادی را به فرزندی قبول کنند. اما با آزادی سیامک (همسر سابق سیمین) از زندان، زندگی سیمین و مهرداد از هم می‌پاشد.

در فیلم در حصار آرزو نقش فریبا را بهناز جعفری بازی می‌کند، ایفاگر نقش مهرداد، رحیم نوروزی است، امیرمحمد زند نقش سیامک را بازی می‌کند و بازیگر نقش سیمین، روناک یونسی است.

از دیگر عوامل سازنده فیلم در حصار آرزو می‌توان به مجری طرح: محمدحسین جبلی‌جوان، مدیرتولید: رضا بشیری، مدیر تصویربرداری: فرهاد مافی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علی صابری، طراح گریم: محمدرضا قومی‌، طراح صحنه و لباس: رضا حاجی‌درویش، صدابردار: داریوش صادقپور، عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده و مدیر تدارکات: سعید حاجی‌زاده اشاره کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها