بالاخره طلسم سریال تلویزیونی «پول کثیف» شکسته می شود و اولین قسمت این سریال با گذشت حدود یک سال و نیم از تولیدش ، از جمعه این هفته از شبکه تهران پخش می شود.
کد خبر: ۱۳۱۵۵۳

به گزارش خبرنگار ما، این مجموعه داستان زندگی زوج جوانی به نامهای داریوش و مریم است که شرایط تازه ای در زندگی آنها ایجاد می شود و هر کدام از آنها در برابر این موقعیت تازه ، مسیر جداگانه ای را برای پیشرفت و رسیدن به مدینه فاضله شان انتخاب می کنند که قاعدتا یکی از آنها راه است و دیگری بیراه. نقش داریوش را فرهاد جم بازی می کند و نقش همسرش را زیبا بروفه به عهده دارد. داریوش ، کارخانه دار است و در کارهای تولیدی فعالیت می کند. اما شرایط سخت اقتصادی او را به ورشکستگی می رساند و بعد برای جبران ورشکستگی در مسیر دیگری قرار می گیرد. تاجر ثروتمندی به نام کیانی که نقشش را رضا رویگری بازی می کند، سر راه او قرار می گیرد و او را به مسیر دیگری می کشاند. آناهیتا نعمتی زن دیگری است که به مرور وارد زندگی داریوش می شود. اما سیدجواد هاشمی و حسن اسدی در نقش قهرمان هایی ظاهر می شوند که با مشکلاتی که ضدقهرمان ها در قصه به وجود می آورند، مبارزه می کنند.
«پول کثیف» به سفارش معاونت فرهنگی و تبلیغات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در 26قسمت 45دقیقه ای تهیه شده است. مراحل پیش تولید و نگارش آن در سال 84انجام شد و از اواخر تابستان تا دیماه امسال مرحله تصویربرداری را پشت سرگذاشت. این سریال چندین بار تا مرحله پخش از شبکه های مختلف پیش رفته ، اما به دلیل حساسیت موضوع از جدول پخش خارج شده است. هدف از ساخت این سریال ، مبارزه فرهنگی با جریانات غلط اقتصادی و مبارزه با رانت خواری عنوان و تلاش شده ضمن تقدیر از حرکتهای صحیح تولیدی و اقتصادی ، وجه نمایشی کار پررنگ و ملموس باشد.
بخش زیادی از تصویربرداری در تهران انجام شده و علاوه بر کرج ، جاجرود و بندرعباس ، چندین سکانس از آن نیز در مدت اقامت 10روزه گروه در دبی ضبط شده است.
کارگردانی این کار را جواد افشار به عهده دارد که سال گذشته شاهد پخش 2سریال «روز رفتن» و «جابر بن حیان» از وی بودیم .غلامحسین لطفی ، بهمن دان ، محسن زهتاب ، ایران جعفری ، شراره رخام ، فاطمه طاهری ، علیرام نورائی و حسن اسدی ، کاوه خداشناس ، خاطره حاتمی و عباس موسوی از دیگر بازیگران کار هستند و برخی عوامل و دست اندرکاران دیگر آن عبارتند از: نویسنده فیلمنامه : سیدجلال الدین دری ، مدیر تصویربرداری : حمید احمدی ، صدابردار: بهروز عابدینی ، تدوین : حمید سیفی ، موسیقی متن و خواننده : احسان خواجه امیری ، طراح صحنه و لباس : شهریار کلهر و صداگذاری و میکس : مهدی اکبریان پور.«پول کثیف» جمعه ها ساعت 19و دوشنبه ها ساعت 23از شبکه تهران پخش می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها