دستور رئیس رسانه ملی به مدیر کل بازرگانی خود جهت کاهش میزان «تبلیغات فروشگاهی»

رئیس رسانه ملی به مدیر کل بازرگانی خود دستور داد که پخش تبلیغات فروشگاهی در تلویزیون متعادل‌تر شود.
کد خبر: ۱۲۶۱۹۷۹

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها در پی شیوع کرونا، به مردم بسیار توصیه می شود که در خانه بمانند و با این کار زنجیره انتقال این بیماری را مختل کنند.

در همین راستا برخی از مردم نسبت به پخش پیام های بازرگانی با محوریت خرید و رفتن به فروشگاه و ... از رسانه ملی انتقاد کردند که در این باره رئیس سازمان صدا و سیما دستوری تازه را به مدیر کل بازرگانی خود داده است.

در همین ارتباط توئیت جدید محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما را بخوانید:

دستور رئیس رسانه ملی به مدیر کل بازرگانی خود جهت کاهش میزان «تبلیغات فروشگاهی»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
اقتصاد بازار، مهم‌تر از هویت ملی

طالقانی معتقد است سینمای ملی داشتن به هر قیمتی افتخار محسوب نمی‌شود، چون این مقوله تبدیل به یک ابژه شده و طرف غربی هر قدر خودمان را تحقیر کنیم، بیشتر به ما امتیاز می‌دهد

اقتصاد بازار، مهم‌تر از هویت ملی

نیازمندی ها