jamejamonline
صفحه نخست عمومی کد خبر: ۱۲۶۱۹۷۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸  |  ۱۸:۰۰

رئیس رسانه ملی به مدیر کل بازرگانی خود دستور داد که پخش تبلیغات فروشگاهی در تلویزیون متعادل‌تر شود.

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها در پی شیوع کرونا، به مردم بسیار توصیه می شود که در خانه بمانند و با این کار زنجیره انتقال این بیماری را مختل کنند.

در همین راستا برخی از مردم نسبت به پخش پیام های بازرگانی با محوریت خرید و رفتن به فروشگاه و ... از رسانه ملی انتقاد کردند که در این باره رئیس سازمان صدا و سیما دستوری تازه را به مدیر کل بازرگانی خود داده است.

در همین ارتباط توئیت جدید محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما را بخوانید:

دستور رئیس رسانه ملی به مدیر کل بازرگانی خود جهت کاهش میزان «تبلیغات فروشگاهی»

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:
یادداشت بیشتر
وظیفه آگاهی بخشی

وظیفه آگاهی بخشی

به نظر من باوجود برخی تلاش‌ها، در برنامه‌های تلویزیونی نوروز امسال تنوع وجود نداشت، درحالی‌که انتظار می‌رفت امسال که مردم در خانه‌ها هستند، فیلم‌های متنوعی از شبکه‌های مختلف برایشان به نمایش گذاشته شود؛ به همین دلیل تنها چیزی که خیلی طرفدار داشت، همین سریال «پایتخت» بود که آن هم مسیری زیگزاگی طی کرد.

باوری كه تغییر كرد

باوری كه تغییر كرد

موضوع این است وقتی راجع به ویروس صحبت می‌شود، راجع به اپیدمی صحبت می‌كنیم؛ یعنی راجع به مفهومی همزمان علمی و اجتماعی كه پیوست سیاسی در آن نمی‌گنجد.

بحران تصمیمات زودهنگام کرونایی

بحران تصمیمات زودهنگام کرونایی

اتخاذ تصمیمات متناقض در مدیریت بحران‌های اجتماعی یکی از اشتباهات حوزه مدیریت کلان است که در علم جامعه‌شناسی از آن به عنوان چندگانگی مدیریتی یاد می‌شود.

گفتگو بیشتر
پیشنهاد سردبیر بیشتر