آشنایی با مراحل تولید و خرید پرچم

پرچم پارچه ای است که از زمان های دور جهت اهداف گوناگون مانند میدان های جنگ استفاده می شده است اما امروزه بیشتر نماد تبلیغات و معرف یک مکان و یا یک کشور می باشد، این پارچه دارای اشکال و نوشته های گوناگون متناسب با نوع سفارش می باشد به همین دلیل خرید پرچم باید با دقت زیادی صورت گیرد.
کد خبر: ۱۲۶۰۷۱۲

در گذشته پرچم فقط به عنوان نماد یک کشور و یک ملت بود که در خیلی از مکان ها بر افراشته می شد، اما امروزه خیلی از کارخانه های تجاری، مواد غذایی و شرکت های بازرگانی هم دارای یک پرچم می باشند که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد به همین دلیل بازار تولید پرچم داغ است.

خرید پرچم برای اهداف مختلف

خرید پرچم به منظور اهداف و استفاده های متفاوتی صورت می گیرد، پرچم ها به سه منظور پرچم ملی و کشوری، پرچم تبلیغاتی و پرچم تشریفات تولید و خریداری می شوند. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید پرچم به فروشگاه ایرانیان پابلیش مراجعه نمایید

تمام کشورها و ملت های سراسر جهان برای نشان دادن هویت خود دارای یک پرچم می باشند که در مکان های خاص مانند ملاقات های رسمی سران کشور و سازمان ملل از آن استفاده می شود.

بسیاری از شرکت ها برای تولید پرچم سعی می کنند از لوگوی شرکت و یا نام کارخانه استفاده کنند تا در روی میزهایشان قرار دهند و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مهم از آن استفاده کنند به همین دلیل به دنبال طراحان حرفه ای و متخصص برای تولید پرچم می باشند.

برخی از پرچم ها پرچم های تشریفات هستند که در سایز های بزرگ چاپ می گردند و بر روی پایه های فلزی نصب می شوند تا در گوشه سالن های همایش و کنفرانس ها به نمایش گذاشته شوند.

در هنگام خرید پرچم خیلی از عوامل مانند جنس پارچه، اندازه پرچم و پارچه استفاده شده در آن، نوع پایه و نوع چاپ پرچم بر روی قیمت آن تاثیر گذار می باشد.

همچنین عوامل دیگری مانند داشتن ریشه و یا عدم ریشه دوزی، یک رو و یا دورو بودن پرچم و مقدار تیراژ پرچم نیز بر خرید پرچم و قیمت آن تاثیرگذار است.

 

آشنایی با مراحل تولید و خرید پرچم

روش های تولید و چاپ پرچم

در واحد چاپ با توجه به درخواست مشتری، نوع و جنس پارچه، ابعاد و سایز آن در نظر گرفته می شود و توسط روش های مختلفی چاپ و تولید پرچم صورت می گیرد.

تولید پرچم توسط سه روش چاپ سیلک، چاپ دیجیتال و گلدوزی صورت می گیرد که بسته به نوع  پرچم و محل استفاده آن از یکی از این روش ها استفاده می شود و طرح روی آن زده می شود و در ادامه توسط واحد خیاطی دوخت و دوز هایی در حاشیه و دور پرچم مانند ریشه دوزی صورت می گیرد و همچنین بیشترین خرید پرچم از پرچم هایی با پارچه ساتن و یا جیر می باشد.

بیشتر چاپ های امروزی برای تولید پرچم با دستگاه های صنعتی مدرن و به روش های سیلک و یا دیجیتال انجام می شود تا تداخلی در رنگ ها به وجود نیاید و عوامل محیطی و آب و هوا و تکرر شست و شو روی رنگ ها و نوع پارچه تاثیری نگذارد.

رنگ ریشه های استفاده شده در پرچم ها هم متناسب با نوع رنگ های استفاده شده در پرچم انتخاب می شود و بیشتر خرید پرچم  از نوع پرچم های رومیزی و تشریفات دارای ریشه دوزی می باشند.

شرکت های تولید پرچم بعد از گرفتن سفارش پرچم از شرکت و یا کارخانه خاص توسط طراحان حرفه ای که در زمینه انواع نرم افزارهای طراحی مجرب می باشند طرح هایی را برای پرچم در نظر می گیرند.

 سپس این طرح ها را برای کسی که سفارش خرید پرچم را داده است ارسال می کنند تا تایید او را هم بگیرند، بعد از پذیرش مشتری طرح به واحد چاپ پرچم می رود تا ادامه کار تولید پرچم صورت بگیرد.

بیشترین خرید پرچم از نوع پرچم تشریفات می باشد به همین دلیل تولید پرچم تشریفات بیشتر می باشد، این پرچم در بیشتر موارد مختص مکان خاصی چاپ نمی شود اما عموما مکان هایی از این نوع پرچم استفاده می کنند که رفت و آمد بیشتری در آنجا وجود دارد.

برنامه های تلویزیونی، هتل ها، سالن های کنفرانس و همایش ها، اتاق های مدیران شرکت ها، کارخانه ها، مدارس و دانشگاه ها از مکان هایی است که دارای پرچم تشریفات می باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها