وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، غلامرضا شریعتی در نشست کمیته کنترل و کاهش پیک بار تابستان اظهار داشت: ساعت کاری ادارات خوزستان از اول خرداد از ساعت هفت صبح تا ۱۳.۳۰ دقیقه و از ۱۹ خرداد از هفت صبح تا ۱۳ خواهد بود.
استاندار خوزستان گفت: شرکت توزیع برق اختیار کامل دارد که بر روند مصرف برق در ادارات نظارت کند و در صورت تخطی برخورد لازم کند.
{$convert_old_media}
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند