jamejamonline
فرهنگی صدا و سیما کد خبر: ۱۲۰۳۳۳۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸  |  ۱۸:۱۰

رامبد جوان و جناب خان و دیگر عوامل «خندوانه» برای ادای دین به مردم عزیز ایران به مناطق سیل زده سفر کردند.

اعلام جزئیاتی از فصل جدید «خندوانه»

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سید علی احمدی تهیه کننده برنامه «خندوانه» شبکه نسیم حضور عوامل «خندوانه» در مناطق سیل زده را ادای دین این برنامه به مردم شریف ایران دانست و افزود: از روز گذشته با سفر به استان خوزستان در بین مردم سیل زده حاضر شدیم و قرار است در این سفر آیتم های ویژه‌ای را با حضور مردم حادثه دیده ضبط کنیم تا از آن در ۱۵ برنامه «قاچ» استفاده شود.

رامبد جوان و جناب خان و عوامل برنامه در این سفر تلاش کردند تا با کاهش آلام مردم گرفتار سیل برای دقایقی لبخند را روی لبانشان بنشانند و دلشان را شاد کنند.

وی ادامه داد: این ۱۵ قسمت بخشی از تعهد ۷۰ قسمت برنامه «قاچ» بود که قرار است مطابق با کنداکتور شبکه در نیمه اردیبهشت ماه امسال و در ماه مبارک رمضان پخش شود.

احمدی گفت: این ۷۰ برنامه «قاچ» با مشارکت سازمان جمعیت هلال احمر با هدف آگاهی بخشی درباره مخاطرات طبیعی مانند زلزله و سیل تولید شده است.

تهیه کننده «خندوانه» با توجه به شعار سال، تشویق به تولید و مصرف تولیدات داخلی را از اولویت‌های ساخت سری جدید این برنامه برشمرد و گفت: در تولید برنامه‌های آینده «خندوانه» اهتمام ویژه‌ای به این هدف می‌شود و از حضور کار آفرینان موفق کشور نیز بیشتر استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به امید خدا بعد از ماه صفر فصل جدید «خندوانه» را روی آنتن شبکه نسیم خواهیم داشت. در اینجا جا دارد از همراهی مخاطبان عزیزمان تشکر کنم و امیدوارم با حمایت‌های رسانه ملی شاهد رشد این برنامه در سال ۹۸ باشیم.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:
سرویس فرهنگی - یادداشت بیشتر
باوری كه تغییر كرد

باوری كه تغییر كرد

موضوع این است وقتی راجع به ویروس صحبت می‌شود، راجع به اپیدمی صحبت می‌كنیم؛ یعنی راجع به مفهومی همزمان علمی و اجتماعی كه پیوست سیاسی در آن نمی‌گنجد.

سخت است ولی ...

سخت است ولی ...

روزهای سختی است.همه در حال مبارزه اند و تلاش می کنند تا سلامتی خود و اطرافیانشان را حفظ کنند. همه می‌خواهند زندگی آرام تر و آسیب های کمتری را برای خود و دیگران ایجاد کنند.

نوروز شنیدنی در رادیو

نوروز شنیدنی در رادیو

نامگذاری سال جدید به نام «سال جهش تولید» عجین شد با كرونا و فضای متفاوتی كه در كشور ما وجود دارد. طعبیتا این مساله بر كنداكتور برنامه‌های رادیویی تاثیر جدی داشت و از اوایل اسفند تغییرات در برنامه‌ها را دستور كار قرار دادیم و ستاد كرونا در معاونت صدا شكل گرفت و بیش از 1366 ساعت برنامه برای پخش از همه شبكه‌های ملی و سراسری تولید و پخش شد.

سرویس فرهنگی - گفتگو بیشتر