درست دو سال پیش بود که حذف یک تیم فوتبال بانوان از بدنه باشگاهی ورزش کشور با یک جمله گستاخانه همراه شد. وقتی تیم فوتبال بانوان ملوان را منحل کردند مدیرعامل وقت ملوان در توجیه این اتفاق گفت: «ما بسیار عیالوار هستیم، وقتی کشتی در طوفان اسیر می شود بار خود را خالی می کند!». کسی هم نبود از او بپرسد اگر خانواده شما با مشکل مالی روبرو شد خانم های خانواده را بیرون می اندازید؟!
کد خبر: ۱۱۸۱۵۵۶
عکس روز؛ اتفاق دوست داشتنی در لیگ برتر فوتبال بانوان

به گزارش جام جم آنلاین ، دو سال از انحلال غم انگیز تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی گذشت. دو سال از حرف های نسنجیده و به دور از ادب یکی از مسئولان این باشگاه که اشک بازیکنان را درآورد، گذشت. دو سال از زمانی که بازیکنان این تیم مقابل باشگاه ایستادند و بعضی از آنها گریه کردند گذشت. این تیم دوباره به لیگ برتر فوتبال بانوان بازگشته است. با توپ پر. با بازیکنانی که لیاقتشان نبود به دلیل تبعیض های جنسیتی دور از فوتبال باشند.

آنها دوباره به لیگ برتر برگشته اند، با همان انگیزه های همیشگی. سکوهای ورزشگاه خانگی آنها حالا پر از هوادارانی شده است که به عشق آنها می آیند و برای بازیکنان تیمشان در لیگ برتر فوتبال بانوان هورا می‌کشند. دختران قایقران اخیرا یک پیروزی چهارگله را در لیگ برتر ثبت کردند تا دومین برد ملوان ثبت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها