در روزهای گذشته شاهد انتشار خبرهایی در مورد پرچمدار سال 2018 ال جی بودیم. در این خبرها با ظاهر و مشخصات احتمالی ال جی جی 7 آشنا شدیم. امروز تصویری از طرح ال جی برای گوشی جی 7 منتشر شد که طبق آن پرچمدار جدید کمپانی کره‌ای به اسکنرعنبیه چشم مجهز خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۷۰
ال جی جی 7 به اسکنر عنبیه چشم مجهز خواهد بود؟! + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، حسگر عنبیه چشم یکی از راه‌های جدید برای قفل کردن و بازگشایی گوشی‌های هوشمند است که پیش‌تر استفاده از این تکنولوژی را در گوشی‌ها سامسونگ مانند گلکسی نوت فن ادیشن ، گلکسی اس 8 , اس 8 پلاس و نوت 8 دیده بودیم. حسگر عنبیه چشم در پرچمداران سامسونگ دقت مناسبی داشت، ازین رو ال جی نیز به ساخت و توسعه این تکنولوژی روی آورده است.

معمولا نور اینفرارد برای تشخیص عنبیه چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد ال جی دوربین سلفی جی 7 را توسعه داده به نحوی که عملیات شناسایی عنبیه چشم در این گوشی توسط یک لنز انجام خواهد شد. این کار باعث کاهش قطعات سخت افزاری و همچنین کاهش این قطعات در قاب جلویی گوشی می‌شود که با توجه به حاشیه‌های نازک گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر، اهمیت زیادی دارد.

در روزهای آینده خبرهای دقیق‌تری راجع به ال جی جی 7 و مشخصات و ویژگی‌های این گوشی منتشر خواهد شد. برای پیگیری جدیدترین خبرها در مورد پرچمدار جدید ال جی با ما همراه باشید.

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها