اگر شما یک کاربر اندروید هستید و بر روی اسمارت فون یا تبلتتان، اپلیکیشن گوگل را دارید می‌توانید از این پس از قابلیت جدیدی موسوم به Recent استفاده کنید.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۰۷
تب جدید Recent به نسخه اندروید اپلیکیشن Google اضافه شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، این قابلیت جدید در واقع یک تب است که در بالای اپلیکیشن گوگل به چشم می خورد. با ضربه زدن بر روی این تب شما می توانید موضوعات جستجو شده توسط خودتان در گذشته را مرور کنید. حتی می توانید نتایج جستجوها را در کنار هم قرار داده و با یکدیگر مقایسه کنید. علاوه بر این، امکان حذف هرکدام از نتایج جستجوی شما هم در این تب وجود دارد که برای انجام این کار تنها کافیست تا آن را به سمت بالا سوآیپ کنید تا محو شود.

زمانی که شما برای اولین بار وارد تب Recent در اپلیکیشن گوگل می شوید، طریقه کار با آن به شما نشان داده می شود که با مشاهده آن تمامی اطلاعات لازم برای استفاده از این قابلیت را خواهید آموخت.

لازم به ذکر است که پاک کردن یکی از جستجوهای اخیر توسط شما، هیچ جستجویی را از هیستوری مرورگرتان حذف نخواهد کرد، چرا که این دو هرکدام سیستم مربوط به خود را دارند.

برای بهره مندی از تب جدید Recent، لازم است تا به گوگل پلی استور بروید و بر روی اپلیکیشن همبرگر در سمت چپ نوار جستجوی آن کلیلک کنید. سپس به قسمتgames & My apps رفته و با اسکرول صفحه به پایین، گوگل را پیدا کنید. از این طریق می توانید آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل را در دستگاه اندرویدیتان نصب کنید.

اگر احساس کردید که تب Recent چندان به کارتان نمی آید، بد نیست بدانید که امکان غیرفعال کردن آن وجود دارد. کافیست تا به تنظیمات در منوی بالا و سمت راست بروید و گزینه مربوط به "Enable Recent" را غیر فعال کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها