با توجه به وضعیت حال حاظر کنسول‌های دستی و عدم موفقیت پلی‌استیشن ویتا بعید به نظر می‌رسد که سونی نسخه‌ی جدیدی از کنسول‌ دستی خود را در دست ساخت داشته باشد اما کارگردان بازی NieR: Automata معتقد است که سونی باید جانشین پلی‌استیشن ویتا را هر چه سریع‌تر معرفی کند.
کد خبر: ۱۰۱۳۵۱۳
کارگردان بازی NieR: Automata از پلی‌استیشن ویتای جدید استقبال می‌کند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل ایوکو تارو، کارگردان بازی NieR: Automata در حساب توییتر از علاقه‌ی خود به نسل بعدی کنسول دستی با اندازه‌ای جمع و جور صحبت کرده است. به گفته‌ی وی، نینتندو سوییچ توانسته بسیار موفق عمل کند اما سونی می‌تواند با کنسول دستی کوچک‌تر به رقابت با کنسول جدید نینتندو بپردازد.

من به دنبال پلی‌استیشن ویتای جدید هستم. نینتندو با معرفی و عرضه‌ی سوییچ توانسته علاقه‌مندان کنسول‌های دستی را راضی نگه دارد اما محصولی کوچک‌تر از نسل جدید کنسول‌های دستی می‌تواند حس رضایت را به من منتقل کند.

با وجود این که این روزها گوشی‌های‌هوشمند می‌توانند وسیله‌ای بسیار مناسب برای سرگرمی باشند اما کنسول‌های دستی هنوز هم از محبوبیت بسیار زیادی در کشور ژاپن برخوردار هستند. کنسول جدید شرکت نینتندو شاید به عنوان یک کنسول دستی، کمی بزرگ تلقی شود و احتمالا کنسول دستی کوچک‌تر بتواند بهتر نیاز‌های ژاپنی‌ها را در ساعات شلوغی توکیو برطرف نماید.

با این حال سونی تاکنون تمایل زیادی به ساخت کنسول دستی جدیدی از خود نشان نداده اما شاید درخواست بازی‌سازان و بزرگان صنعت گیم بار دیگر سونی را ترغیب به تولید جانشین پلی‌استیشن ویتا کند. باید منتظر ماند و دید آیا در نهایت سونی بار دیگر وارد این عرضه خواهد شد یا خیر؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها