توسط یک تولیدکننده لوازم جانبی

رندرهای سه بعدی گلکسی اس 8 فاش شد

رندرهای سه بعدی گلکسی اس ۸ سامسونگ که توسط یک تولیدکننده‌ی لوازم جانبی بر اساس شماتیک این گوشی هوشمند فاش شده است، جزئیات بیشتری از این محصول ارائه می‌کند.
کد خبر: ۹۹۰۲۳۲
رندرهای سه بعدی گلکسی اس 8 فاش شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی برای سامسونگ با استفاده از شماتیک اصلی این گوشی هوشمند که برای تولید قاب در اختیار داشته، رندرهای سه بعدی از این محصول را منتشر کرده است که جزئیات ظاهری بیشتری از محصول جدید سامسونگ در اختیارمان قرار می‌دهد.

این تولیدکننده‌ که نمی‌خواهد نامش فاش شود، تنها سه رندر سه‌بعدی را منتشر کرده است. یکی از اولین مواردی که در تصاویر مورد نظر بیشتر به چشم می‌خورد، تغییرات و به بیان بهتر پختگی بیشتر طراحی خمیده‌ی طرفین نمایشگر است. بر اساس آنچه در رندرها می‌توان دید، حاشیه‌ی جانبی نمایشگر دیگر قابل رؤیت نیست، در حالی که در گلکسی اس ۷ اج، حاشیه‌ی نمایشگر گوشی با وجود خمیدگی تا حدودی از بالا قابل رؤیت بود. نکته‌ی دیگری که در این تصاویر مشهود است، حذف کلید فیزیکی از پنل جلویی و نبود سنسور اثر انگشت در پنل پشتی است که گمانه‌ها در خصوص ترکیب سنسور اثر انگشت با نمایشگر را بیش از پیش افزایش داده است.

همچنین باید به شیارهای بلندگوی گلکسی اس ۸ اشاره کرد که در لبه‌ی بالا و پایین گوشی قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات موجود، گلکسی اس ۸ از وجود بلندگوی استریو بهره خواهد برد. در قسمت چپ لبه‌ی پایینی گلکسی اس ۸ نیز می‌توان درگاه مربوط به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را مشاهده کرد. با توجه به بهره‌گیری از درگاه USB نوع C در گلکسی نوت ۷ و سری گوشی‌های هوشمند گلکسی A سال ۲۰۱۷، انتظار می‌رود گلکسی اس ۸ نیز از وجود این درگاه بهره گیرد.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که خبری از دوربین دوگانه در پشت این گوشی هوشمند نیست. البته در اخبار منتشرشده در رابطه با گلکسی اس ۸ به این نکته اشاره‌ شده است که نسخه‌ی پلاس از دوربین دوگانه بهره خواهد برد. انتظار می‌رود گلکسی اس ۸ در تاریخ ۱۸ آوریل یا ۲۹ فروردین‌ماه رونمایی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها