یوتیوب این روزها روش تازه ای برای کسب درآمد پیدا کرده است. به نظر می رسد نمایش تبلیغات یا عضویت ماهانه در این وب سایت آنقدر که مدیران آن انتظار دارند درآمدزا نیست، و از همین رو، قابلیتی جدید با نام Super Chat قرار است منبع درآمد جدید یوتیوب باشد.
کد خبر: ۹۹۰۱۶۸
یوتیوب روش تازه ای برای درآمدزایی پیدا کرده است

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ با استفاده از این قابلیت جدید، کاربران می توانند با پرداخت مبلغی اندک، پیام خود را روی ویدیوهایی که به طور زنده نمایش داده می شوند، بالاتر از سایر پیام ها درج کنند.


همانطور که احتمالا شما نیز تجربه کرده اید، ارسال انبوهی از پیام ها به هنگام نمایش زنده ویدیوها می تواند موجب بی نظمی شود، و از سوی دیگر، برگزارکننده ویدیو زنده نیز به سختی می تواند متوجه نظرات کاربران شود و در میان آنها سردرگم می شود، ارتباط با مخاطبین نیز تقریبا غیرممکن می شود. اما در همین زمان ،بکارگیری قابلیت سوپر چت می تواند بسیار راهگشا باشد.


در بخشی از بیانیه ای که یوتیوب در این باره منتشر کرده آمده "هرکسی که مشغول تماشای یک پخش زنده ویدیویی است می تواند مشترک سوپر چت شود: این پیام های متمایز امکان دیده شدن پیام شما در میان سایر پیام ها را فراهم می کند و به این ترتیب می توانید توجه بیشتری از سوی ارائه دهنده محتوا به خود جلب کنید. پیام های سوپر چت به مدت پنج ساعت در بالای سایر پیام ها pin می شوند و به این ترتیب پیام شما زمان بیشتری برای دیده شدن در اختیار خواهد داشت."


همچنین انتظار می رود سوپر چت جایگزین قابلیت Fan Funding یوتیوب شود که در سال 2014 به راه افتاده بود. سوپرچچت در حال حاضر مراحل آزمایشی خود را پشت سر می گذارد و در اختیار تعداد محدودی از کاربران یوتیوب قرار گرفته است. انتظار می رود این قابلیت به طور عمومی از آخرین روز ماه ژانویه عرضه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها