انتشار ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 8 و نوکیا 9 ؛

رونمایی پرچمداران نوکیا نزدیک است + فیلم

شرکت HMD Global هفته گذشته از گوشی هوشمند جدیدی با برند نوکیا به نام Nokia 6 رونمایی کرد. گرچه ساختار شرکت نوکیا نسبت به گذشته بسیار متحول شده است، این برند همچنان یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین نام‌ها در صنعت موبایل است و در سال 2017 نیز شاهد رونمایی از چندین گوشی اندرویدی با همین برند خواهیم بود.
کد خبر: ۹۹۰۱۴۳
شش مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی اندرویدی جدید نوکیا 6

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، گرچه Nokia 6 گوشی پرچمداری نیست که علاقه مندان به این برند از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشیدند، این گوشی هم چنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و این تنها آغاز راه است. بدون شک در سال جاری میلادی دست کم شاهد رونمایی از یک اسمارت فون پرچمدار اندرویدی با برند نوکیا خواهیم بود. در ادامه با 6 مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی جدید آشنا خواهیم شد.

1. رم 4 گیگابایتی

نوکیا 6 به رم 4 گیگابایتی مجهز شده که برای یک گوشی با مشخصات میان رده، ویژگی بسیار خوبی محسوب می‌شود. برای مقایسه باید بدانید که گلکسی S7، پیکسل اکس ال گوگل و ال جی V20 دارای رم 4 گیگابایتی هستند.

2. حافظه داخلی قابل ارتقا

این گوشی تنها در یک مدل مجهز به حافظه داخلی 64 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با وجود فضایی که به سیستم عامل اختصاص می یابد، کاربران هم چنان فضای ذخیره سازی زیادی در اختیار دارند اما در صورت نیاز می توانند این فضا را با استفاده از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت افزایش دهند.

3. دوربین با رزولوشن بالا

نوکیا 6 دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با فلاش LED دوال و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. با وجود اینکه نمی توان به اعداد اعتماد کرد و نباید کیفیت یک دوربین را با میزان مگاپیکسل آن سنجید، می‌توانیم مطمئن باشیم که نوکیا 6 تصاویری با رزولوشن بالاتر نسبت به بسیاری از پرچمداران موجود در بازار ثبت می‌کند. آیفون 7، گلکسی S7 و پیکسل‌های گوگل هر دو به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز هستند.

4. اسپیکرهای استریو

جالب است که در حال حاضر بسیاری از پرچمداران موجود در بازار به اسپیکرهای استریو مجهز نیستند. اما باید بدانید که نوکیا 6 دارای بلندگوهای استریو با صدای Dolby Atmos است.

5. اندروید نوقا

نوکیا 6 مجهز به اندروید نوقا 7 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود که به زودی به اندروید 7.1.1 نیز بروزرسانی شود.

6. قیمت نسبتاً مناسب

قیمت تعیین شده برای نوکیا 6 بسیار بحث برانگیز بوده است. این گوشی 250 دلار قیمت دارد و متاسفانه تنها به کشور چین محدود می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها