در سال ۲۰۱۶ بازی‌های متعددی برای پلی‌‌استیشن 4 سونی عرضه شدند؛ از بازی‌های شوتینگ نظیر Overwatch و Battlefield 1 گرفته تا بازی‌های نقش‌آفرینی همچون Dark Souls 3 و Final Fantasy XV همگی سال ۲۰۱۶ را به یکی از به‌یادماندنی‌ترین سال‌ها در عرصه‌ی گیمینگ تبدیل کردند. حال با پایان سال ۲۰۱۶، سونی لیستی از بیشترین دانلودهای پلی‌استیشن استور منتشر کرده است. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.
کد خبر: ۹۸۷۷۹۹
عناوین پرطرفدار پلی‌استیشن استور در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، در آماری شاید عجیب که سونی امروز منتشر کرده، بازی محبوب استودیوی سایانیکس، Rocket League بیشترین دانلود را در پلی‌استیشن استور داشته است. این استودیو که همچنان به پشتیبانی این بازی با ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های متعدد ادامه داده به نظر می‌رسد با بازی Rocket League دوران بسیار خوبی را سپری می‌کند. بازی Rocket League در ابتدا برای کاربران پلی‌استیشن پلاس رایگان اعلام شد و بعد از استقبال بسیار زیاد کاربران از این بازی توانست به فروش قابل‌قبولی دست یابد. این بازی در حالی جزو بیشترین دانلودهای پلی‌استیشن استور در سال ۲۰۱۶ بوده که زمان عرضه‌ی آن به دو سال قبل، یعنی سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد.
البته در لیست سونی، دیگر بازی‌های قدیمی نیز دیده می‌شوند. به‌ عنوان مثال می‌توان به بازی Grand Theft Auto V اشاره کرد که در سال ۲۰۱۴ برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد و در رده‌ی ششم قرار گرفته است. علاوه بر بازی استودیوی راک‌استار، بازی‌ Battlefield 4 که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده نیز در رتبه‌ی هشتم جای گرفته است. در رتبه‌ی بعد از بازی Battlefield، بازی جنجالی No Man’s Sky قرار گرفته که باوجود نظرات منفی منتقدان و حتی کاربران بازی، به نظر می‌رسد در روزهای اولیه‌ی انتشار توانسته به فروش خوبی دست یابد.

یکی دیگر از مواردی که لازم است در مورد این لیست به آن اشاره کنیم قرار گرفتن تنها دو بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 در این لیست است. بازی Uncharted 4: A Thief’s End در رتبه‌ی ۱۸ قرار گرفته و بازی The Last of Us نیز بعد از آن در رتبه‌ی ۱۹ قرار گرفته است. شاید انتظارها از بازی آنچارتد با توجه به این که بیشترین نمرات را از منتقدان در سال ۲۰۱۶ دریافت کرده بالاتر بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها