نسخه 2017 سری Notebook 9 سامسونگ با این ادعا معرفی شده است که سبک وزن ترین لپ تاپ 13 اینچی دنیاست. با 820 گرم وزن، به نظر می رسد ادعای سامسونگ خیلی هم بیراه نباشد. جالب اینجاست که سامسونگ برای دستیابی به این ویژگی از امکانات اتصالی این دستگاه نکاسته است و این لپ تاپ همچنان از پورت کامل HDMI و دو پورت USB-A و همچنین پورت کوچکتر USB-C برخوردار است.
کد خبر: ۹۸۷۴۰۳
نوت بوک 9 جدید سامسونگ محصولی مقاوم و سبک وزن است + تصاویر

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ اگر نگاهی به کناره نوت بوک 9 جدید بیاندازید متوجه می شوید که شاسی این لپ تاپ به زحمت از پورت های موجود بر آن ضخامت بیشتری دارد. این ظاهر حسی از بهره وری کامل را با خود همراه می آورد و کاهش میزان کناره در نمایشگر نیز حسی از آینده گرایی را تداعی می کند.
یکی از ویژگی هایی که در این لپ تاپ به چشم می خورد و لپ تاپ های اپل فاقد آن هستند، قابلیت چرخش 180 درجه آن است که به کاربر اجازه می دهد نمایشگر را کامل باز کرده و در حالت هم سطح با کیبورد قرار دهد. البته شاید هرگز نیازی به بازکردن نمایشگر تا این حد وجود نداشته باشد، اما برخورداری از چنین امکانی می تواند بسیار مطلوب باشد.
اما در مجموع باید گفت که نوت بوک 9 جدید سامسونگ حرف زیادی برای گفتن ندارد. بدنه این لپ تاپ از آلیاژی از منیزیم ساخته شده که آن را بسیار مقاوم و در عین حال سبک می کند، اما در دست گرفتن آن حس خوبی به همراه ندارد و بیشتر به یک اسباب بازی شباهت دارد تا یک کامپیوتر واقعی.
سامسونگ عمر باتری این محصول را به 7 ساعت افزایش داده است؛ اقدامی که می تواند برای بسیاری از کاربران جالب توجه باشد.
اگر وزن محصول برای شما اهمیت دارد بد نیست نگاهی به نوت بوک 9 سامسونگ که با قیمت پایه 999 دلار برای مدل 13 اینچی و قیمت 1199 دلار برای مدل 15 اینچی راهی بازار می شود بیاندازید. پردازنده گرافیکی مدل 15 اینچی یک پردازنده GTX 940MX انویدیاست. پردازنده به کار رفته در نوت بوک 9 سامسونگ نسل هفتم Core i7 است و از حداکثر 8 گیگابایت رم DDr4 دو کاناله برخوردار است.

-

-

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها