اطلاعات لو رفته ای از آیفون ۷s ارائه شده است که این اطلاعات نشان می دهد که آیفون ۷s با صفحه نمایش ۵ اینچی و دوربین دوگانه عمودی عرضه می شود.
کد خبر: ۹۸۳۸۸۵
اطلاعات لو رفته از عرضه آیفون ۷s با صفحه نمایش ۵ اینچی

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، با آغاز سال نو میلادی خبرهایی نیز از کمپانی اپل درز کرده است که در اوایل این سال این کمپانی با آیفون ۷s وارد بازار می شود. هنوز خبری مبنی بر تعداد و جزئیات دقیق این دستگاه ها در سال ۲۰۱۷ عرضه نشده است اما اطلاعات لو رفته از عرضه سه مدل با شماره های D20،D21،D22 خبر می دهد.

به احتمال زیاد ای سه مدل گوشی هوشمند در سال جدید اصالت آیفون ۷ بودن خود را حفظ می کنند و با نام های آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus به بازار عرضه می شود، هنوز حدس و گمانی در رابطه با اسم دستگاه سوم عرضه نشده است ولی به نظر می رسد که این دستگاه، یک دستگاه بالا رده و با کیفیت باشد.

خبرهای لو رفته نشان می دهد که آیفون ۷s با ابعاد صفحه نمایش ۵ اینچ به بازار عرضه می شود. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که خبر های لو رفته ای نیز در این رابطه منتشر شده است و در برخی از این خبرها با اعدادی مشابه ۵٫۵ اینچ روبه رو می شویم ولی این احتمال کمتر از صفحه نمایش ۵ اینچی است.

اطلاعات درز کرده نشان می دهد که حافظه دستگاه های آیفون ۷s و ۷s پلاس مانند سری ۷ است. نکته دیگری که در رابطه با آیفون ۷s قابل توجه است دوربین دوگانه این دستگاه است، به احتمال بسیار زیاد در آیفون ۷s با صفحه نمایش ۵ اینچی، ما شاهد دوربین دوگانه خواهیم بود که این دوربین دوگانه بر خلاف آیفون ۷ پلاس به صورت عمودی در پشت دستگاه قرار می گیرد.

اطلاعات درز کرده در رابطه با آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس در هر صورت اطلاعات اجمالی را در رابطه با این دستگاه به ما می دهد، به احتمال زیاد دوربین دوگانه عمودی در این دستگاه ها دیده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها