آپدیت جدید برنامه‌ی YouTube تحت عنوان آپدیت 1.09 برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شده که با نصب آن، قابلیت پشتیبانی از ویدیوهای ۳۶۰ درجه برای هدست واقعیت مجازی سونی فعال می‌شود.
کد خبر: ۹۸۲۹۰۸
آپدیت جدید یوتیوب در کنسول PS4، قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی را به همراه دارد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، هدست پلی‌استیشن VR به‌عنوان یک هدست واقعیت مجازی با محوریت گیم معرفی شده و اپلیکیشن‌های ویدیویی بسیاری با قابلیت پخش ۳۶۰ درجه در پلی‌استیشن استور برای این هدست وجود دارند. اما جای خالی برنامه‌ی پرطرفدار یوتیوب در میان این اپلیکیشن‌ها حس می‌شد.

تا اینکه هفته‌ی گذشته، تعدادی از کاربران وبسایت Reddit و عده‌ی زیادی از کاربران فیسبوک و توییتر گزارش دادند که در آپدیت 1.09 برنامه‌ی یوتیوب در کنسول پلی‌استیشن 4، قابلیت پخش ویدیوهای ۳۶۰ درجه در هدست سونی نیز به این برنامه اضافه می‌شود.

با اضافه شدن قابلیت واقعیت مجازی به برنامه‌ی یوتیوب در کنسول‌های نسل هشتمی سونی، شما می‌توانید تمام ویدیوهایی را که از محتوای ۳۶۰ درجه برخوردار هستند، در هدست واقعیت مجازی سونی تماشا کنید.

کاربران بسیاری این آپدیت را نصب کرده و اکنون از آن استفاده می‌کنند، اما به نظر می‌رسد هنوز این آپدیت در همه‌ی کشورها عرضه نشده و بسیاری از کاربران هنوز آپدیت 1.08 را روی کنسول‌های خود دارند.

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها